Werken als IC verpleegkundige in Suriname

@ Eva: Ja bij mij ging dat ook heel gemakkelijk inderdaad. Maakte ook weinig uit welke maand ik zou gaan beginnen en voor hoeveel maanden. Alleen kreeg ik het niet echt snel concreet bij ze dus daar moet je wel even achteraan zitten :wink: Succes en ik ben benieuwd.
Groetjes, Irene

@Irene;
Ik heb de 22e een email terug gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn qua uren en wat ze van mij nodig hebben qua bewijzen, diploma, big register dat soort zaken.
Helaas tot op heden nog geen antwoord. Ben benieuwd, omdat je zegt dat ik erachteraan moet zitten, ligt dan dan aan de snelheid qua reactie of aan de inhoud van de berichten die niet concreet zijn?

Groetjes!

Hoi Eva: Het ligt aan de snelheid van de reactie inderdaad… je kunt goed weken niks van ze horen. Maar als jij een mailtje stuurt met dat je het nu van ze wil weten dan krijg je sneller antwoord :wink: Ik kreeg steeds geen antwoord op de taken die je uit zou moeten voeren daar. Groetjes

Hoi Irene,
Ik heb gisteren een mail terug gekregen met de informatie dat ik voor 3, 6 of 12 maanden mocht komen werken. Ik kan ā€˜ommegaande in dienst treden nadat uw papieren in orde zijn’.

Op de vraag van contractduur is dus wel antwoord gegeven, maar helaas niet op de andere vragen zoals idd de werkzaamheden.
Daarnaast vraag ik me af of het überhaupt haalbaar is om een ā€˜werkvisum’ te krijgen.
Eerst maar eens kijken of ik wat meer duidelijkheid krijg van de organisatie.

Groetjes