Als verpleegkundige werken in Suriname

Hoi iedereen,

Ik ben Marieke en HBO-verpleegkundige. Ik zou heel graag een halfjaar tot een jaar als verpleegkundige in Suriname werken. Ik heb alleen geen idee welke sites ik daarvoor moet bezoeken… Dus mijn vraag is hebben julie tips???

Alvast super bedankt.

Kus Marieke

1 like

Beste Marieke.ik ben zelf I.C verpleegkundige in Suriname.
Adressen ziekenhuizen in Suriname:1-Academisch ziekenhuis Paramaribo,Flustraat no 1;directie secretariaat (597)442266 0f (fax)(597)440022. 2-S’landhospitaal,Henck Arronstraat no 64;(fax)(597)470691;e-mail:slands@sr.net. 3-Diakonessen ziekenhuis,zinniastraat 64,(fax)499224;e-mail:diakonessenhuis@sr.net.4-Sint Vincentius ziekenhuis,koninginnestraat,(fax)(597)473148;tel.(597)471212.Verder beschik ik over 2 mooie kamers,voorzien van alle gerieven,in een rustige buurt.heb jij interessen?mail mij:nightnurse486@hotmail.com.Groetjes vivien.
Voorlopig hebben de ziekenhuizen nog geen eigen Site.

Hoi Marieke,
Wij hebben wel wat ingangen het en der en kunnen eventueel voor je bemiddelen. Mail maar naar admin@bluefrogtravel.net.
Hartelijke groet,
Saskia de Bruin

Zelf werken ik en mijn man nu een jaar in Suriname bij het Academisch Ziekenhuis in Paramaribo. Je moet je bij het werken in Suriname wel heel wat anders voorstellen dan in Nederland. Loon is omgerekend ca. 250 euro. Bij het Academisch ziekenhuis werken wel vaker Nederlandse verpleegkundige. Als je het nog steeds van plan ben, kunnen we je wel helpen aan meer gegevens enzo.

Groeten Marit (mjbaken@wxs.nl)

Bij het Academisch ziekenhuis zijn ze op zoek naar verpleegkundigen.

Hoi!! ik wil sept/oktober voor een tijd (half jaar?) gaan werken in het ziekenhuis in Suriname, met nog wat reizen evt. in zuid-amerika !! zijn er nog meer mensen die reis/werk plannen hebben met (ook of o.a.) Suriname als bestemming??

groetjes maartje!!

hoi
Ik Chantal en ben geneeskunde student in suriname, en ik zoek naar een kamergenoot voor enkele maanden.