Mijn vriend en ik zitten erover na te denken om een paar jaar in Suriname te gaan wonen en werken. Ik ben op zoek naar een baan in de verpleging (ben zelf verpleegkundige) en vroeg me af of iemand misschien tips voor me heeft. Op internet kan ik hier helaas niet veel over vinden. Ziekenhuizen, verpleeghuizen, verzorgingshuizen, thuiszorgorganisaties?! Alle informatie is welkom,
Namen van ziekenhuizen: Diakonesse ziekenhuis, Academisch ziekenhuis, St. Vincentiusziekenhuis. Er zijn genoeg verpleegtehuizen en kindertehuizen en ze willen best graag mensen uit het buitenland aantrekken. Is het stage of echt voor werk?
Google eens op die namen die ik je boven gaf. Hoop dat je dat meer info geeft.
Fijne avond
Esther
Aangezien ik hetzelfde aan het overwegen ben, vraag ik me af hoe jullie zoektocht tot nu toe is verlopen. Het is inderdaad niet makkelijk om iets te vinden. Zelf ben ik op zoek naar werk als fysiothrapeut.
Ik ben momenteel werkzaam als psychologisch assistent in een verpleeghuis. Ik doe alleen het psychologisch onderzoek en verslaglegging. Ik vraag me af of ik in deze functie werk zou kunnen vinden in Suriname. Heb wel gekeken bij de ziekenhuizen, maar kom niet veel verder. Ik ben benieuwd hoe jullie een en ander aanpakken.
verzorgingshuis Ashiana, kindertehuis lotjeshuis en de al eerder genoemde ziekenhuizen.
Weet wel dat het werk al verpleegkundige heeeeeel anders is daar!! Ook wordt je niet hoed betaald zon 150 euro per maand!! HOu daar ook rekening mee met je plannen!!
voor meer info kun je mij mailen.