ik ben een afgestudeerd fotograaf en wil erg graag werken op een cruiseschip. Ik heb al een aardig portfolio opgebouwd en heb deze ook al verstuurd naar verschillende bedrijven die op cruiseschepen zitten. Maar ik krijg echt nooi reactie! Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen? (na veel mails en sollicitaties te hebben verstuurd) want ik wil het echt!
Bij welke “bedrijven” heb je gesolliciteerd? Ocean Images en Image Photo Services? Ik heb zelf zo’n 3 jaar voor Image gewerkt. Dit zijn de grootste consessions die fotograven leveren op bijna alle cruiseschepen. Of solliciteer bij Carnival Cruise Lines, hier zijn de fotograven in dienst bij de rederij zelf. Alle adressen vind je op mijn site.
Originally posted by Cruiseweb@04-08-2004, 10:36:51
** Bij welke “bedrijven” heb je gesolliciteerd? Ocean Images en Image Photo Services? Ik heb zelf zo’n 3 jaar voor Image gewerkt. Dit zijn de grootste consessions die fotograven leveren op bijna alle cruiseschepen. Of solliciteer bij Carnival Cruise Lines, hier zijn de fotograven in dienst bij de rederij zelf. Alle adressen vind je op mijn site.