Hallo! ik dacht dat er wel een aantal mensen waren die graag wilden werken in Spanje. Ik ga zelf waarschijnlijk 10 oktober weg om als entertainer voor 8 maanden te werken. Eerst krijg ik een taalcursus spaans van 4 uur per dag en nog 2 uur per dag enterntainment les en daarna ga ik dus aan het werk :)… Maargoed… wat ik me afvroeg… heeft er hier ook iemand ervaring met werk als entertainer? Bevalt dat wel goed? Ik kan trouwens kiezen of ik in Spanje ga werken of op de Canarische eilanden… En voglens mij kan ik ook nog naar Mallorca of Salou… Nouwjah als iemand het zelf ook leuk lijkt… kijk dan even op www.niw4u.com via die organisatie ga ik ook :rolleyes:
Het 1e wat ik je kan aanraden is: ga ZEKER niet met niw4u. Ze beloven van alles maar ze bedriegen je waar je bij staat. Ten 1e, die cursus die je krijgt, is geheel overbodig. Bij het hotel waar je komt, geven ze je de training die je nodig hebt en dan geheel gratis.
Ik heb net zelf een half jaar in Spanje gewerkt als entertainer eerst via niw maar heb niks aan hun gehad. Heb ze teveel betaald en heb er niks voor terug gekregen. Als ik jou was zou ik contact zoeken met Animatur. (www.animatur.net). Niw brengt je ook in contact met deze organisatie maar je betaald hun ervoor, terwijl dit helemaal niet nodig is.
Via animatur hoef je helemaal niks te betalen en je krijgt ook een cursus van hun, die nog veel beter is.
Verder heb ik een super tijd gehad, en ga ik over 2 weken nog een jaar als entertainer werken. Het is keihard werken, maar als je stevig in de schoenen staat heb je echt de tijd van je leven.
Succes!!
Ik wil graag in Oktober voor ongeveer drie maanden naar Spanje/ Grancanaria toe. Kan jij mij misschien wat tips geven, evt. wat ervingen? Ik hoop op je antwoord! Thanks alvast!
ola, ik ben ruben 21 jaar,
ik ben al een wat langere tijd op zoek naar vakantie werk in de omgeving van lloret, Gerona. tot vorige week had ik een vaste baan, maar het contract is nu afgelopen en daarom wil ik me droom waar gaan maken om te werken in spanje, ik ben een spontane jongen die van een goede aanpak houd, ik ben van alle markten thuis, doe graag promotie werk maar in de horeca werken is ook geen probleem voor mij. ben bereid om zelf me vlucht te betalen, een zak centje en huisvesting is wel mooi meegenomen. Als iemand wat weet mail me dan [EMAIL=“mall361@hotmail.com”]mall361@hotmail.com
mocht je dit ooit lezen, zou je dan contact met me willen opnemen??!! Ik ben ook kei hard genaaid door niw in 2006. Ik ben op zoek naar mede lotgenoten!!!
Het bedrijf Animatur bestaat niet meer, ik heb hier zelf ook gewerkt en ben sinds 2003 werkzaam bij ACTTIV; mocht je in de animatie willen werken neem dan ook kijkje op onze site Animajobs, wij zijn namelijk gedurende het gehele jaar op zoek naar entertainers. Wij geven kosteloos kost en inwoning, geen bemiddelings kosten.