Hotel Entertainers Gezocht

De nummer 1 voor entertainers in Spanje
zoekt jongeren die willen werken als:
Toeristische entertainers

Bedrijfsprofiel:
Meer dan 20 jaar organiseren wij entertainment voor overdag en s’avonds in diverse hotels, op campings en in appartementengebouwen in Spanje (kustplaatsen, Canarische Eilanden). Tijdens het hoogseizoen hebben wij meer dan 500 entertainers voor ons werken die voor een groot gedeelte afkomstig zijn buiten Spanje. Wij werken het hele jaar door aangezien op de Canarische Eilanden ook in de winter entertainment wordt verzorgd.
Eisen:

• Je bent tussen 19 en 30 jaar
  • Je spreekt minstens 2 talen (Duits en Engels zijn een must)
  • Je bent voor minstens 5 maanden beschikbaar
  • Je hebt een goed verzorgd uiterlijk
  • Je bent goedlachs, vrolijk, dynamisch en geïnteresseerd in de vrijetijds sector
  • Je bent een goede teamplayer maar je kan ook zelfstandig werken
    Wat bieden wij:
  • Een contract voor onbepaalde tijd ( met sociale- en ziektekostenverzekering)
  • Een aanvangsalaris van 600 Euros netto in de maand ( hoger in geval van ervaren mensen ) + vakantiegeld
  • Gratis kost en inwoning
  • Promotiemogelijkheden
  • Onmiddellijke indiensttreding

Reactie aan:
Geïnteresseerden gelieve uw sollicitatiebrief en C.V. (liefst met foto) te sturen naar: searching.animators@animatur.com of www.animatur.com of www.animatur.net

goeidag animatur,

ben op dit moment in menorca aan het werk als entertainer, maar zou graag van werkplek willen veranderen. ik hoor wel van jullie wat de mogelijkheden zijn

groeten en adios

erik

he…

Ik heb er op gereageerd hopelijk hoor ik wat terug… :smiley:

groetjes kimmy…