Animator / entertainer / danser in Hotel

Hey,

Ik ben momenteel nog een 20jarige student Marketing en ga dit jaar afstuderen en ik zou graag deze zomer willen werken als entertainer/animator/danser in een hotel. Dit is iets dat ik altijd al heb willen doen.

Ik zoek eigenlijk iets waar ik kan starten in Juli (of eind Juni) en voor 2 à 3 maanden ongeveer. Als me dit bevalt, kan ik nog altijd daarna voor een langere periode animatie doen.

Ik ben zelf zeer gemotiveerd, communicatief en enthousiast. Ik ben ook een gevorderd Hiphop-danser en ben zeer goed weg met Latin-moves. Ik heb ook al animatie gedaan op evenementen voornamelijk met tieners dan. Ik heb goede kennis van Nederlands, Engels, Frans en kan me behelpen in het Spaans.

Ik zou het liefst in Spanje werken maar andere landen als Griekenland, Cyprus, … zijn ook goed. Kent iemand organisaties of hotels waar ik terecht kan?

Aarzel niet om me te contacteren ! :wink:

Mvg,
Sven

hey sven misschien is het te laat omdat je post al oud is , mijn naam is Mike ik ben de contactpersoon voor funtastic entertainment agency>
Ik ben op zoek naar entertainers/animatoren die in Cyprus van april tot en met oktober in 4 en 5 sterren hotels willen werken.
als je geinteresseerd ben, aarzel niet om iets te laten weten op mike.felix@telenet.be