Werken+spaanse Taal Leren!

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=red][COLOR=purple]

Heeey,

Leuk dat jullie toch even de tijd nemen om mijn berichtje te lezen. :stuck_out_tongue:
Ik ben een meid van 21 en ben net afgestudeerd, wil maybe verder studeren maar dan pas over 1jaar,dus ik zoek even iets spannends.
Graag wil ik de Spaanse taal beter leren kennen en ondertussen wat centjes verdienen (en natuurlijk ontzettend veel lol hebben), het maakt me niet zo gek veel uit waar precies.

Ik ben nu eigenlijk opzoek naar mensen die mij wat informatie kunnen geven over werken in het buitenland (waar ze dus in iedergeval Spaans spreken), over de Spaanse cursus en mochten er mensen zijn die zeggen van, goh dit lijkt me ook wel leuk…nou wie weet kunnen we samen wat ondernemen.

De periode dat ik zal willen gaan en hoelang is erg breed.
Ik ben vanaf oktober 2003 eigenlijk beschikbaar tot augustus 2004.

Ik hoop snel wat van jullie te horen.
Alvast bedankt, doeidoei Groetjes Lovely. :smiley:

Mijn mailadres: lovely21@dolfijn.nl

Hola Chica!!

misschien wat handige sites:

www.oasis.fm (engels radiostation op canarisch eilanden met vacaturesite in engels)
www.costablancapages.com

Mucho Suerte!!

:rolleyes: :smiley:

Hoi :smiley:

Bedankt voor je berichtje, het lukte me niet er op te reageren dus ik laat hier maar weer even een berichtje achter.

Ik heb via Cosmo entertainment op Mallorca gewerkt en dat was erg leuk. Hard werken maar onderling is het erg gezellig. Cosmo heeft in Nederland sollicitatie rondes, en ze regelen alles voor je (ticket, verzekering, opleiding, huisvesting, werk). Ideaal als je voor het eerst naar spanje gaat.

Leuk hoor!! Je moet gewoon gaan.
Saludos!! Irish
:blink:

Hallo!

Ik ben ook net afgestudeerd en ga in november naar Tenerife om Spaans te leren en daarna ga ik daar werken als entertainer. Ik ben hier aangekomen via de website www.niw4u.com. Hier vind je veel informatie, maar het is ook handig om ze even te bellen als je snel meer infomatie wil. Ze regelen ook alles voor je zoals ticket, verzekering, bankrekening ed. Er zijn het hele jaar door mogelijkheden om te gaan, en ook de periode dat je wil gaan mag je zelf weten. Meestal ligt dit geloof ik rond de 5 maanden maar het kan ook zeker langer.

Zijn er trouwens mensen die ook als entertainer hebben gewerkt of die via de organisatie NIW aan werk/taalcursus zijn gekomen? Ik hoor graag jullie ervaringen.

Succes ermee!