Werk zoeken

ik zou willen wonen en werken in sharm el sheikh met mijn man en zoontje, maar daarvoor zijn we op zoek naar werk.
ik zou heel graag quest relation in een hotel willen doen, en mijn man fotos maken enventueel eigen zaak opstarten wie kan ons hier informatie over geven

groetjes

hoi truelove!

ik kan je adviseren eens rond te kijken op dit egypte forum. er staat namelijk een hoop info mbt jou vragen over werk. ik heb hier even een aantal links (mbt egypte) voor je geplaatst:

Werken in een callcenter
Werken in egypte
Egypte visum voor langere tijd
extern forum: woneninegypte.com

hey

dank je wel voor de informatie
ik zal er eens kijken

groetjes
:dag:

Ahlan wa Sahlan Truelove,

Ik woon en werk al 5 jaar in Sharm en een job als Guest Relation is overal wel te vinden, ik moet je wel een beetje teleurstellen dat de economische crisis ook hier wel voelbaar is en bv. een 5* hotel zoals Haytt, Savoy… al enkele tijd draaien op 30% bezetting ipv 95% dus ik weet niet of je snel een job gaat vinden en als je er al 1 vind zijn de lonen nog minder dan tevoren (voor een GR mocht je tot een jaar geleden gemiddeld 400 euro rekenen). Wat je man betreft die zou wel wat te doen hebben aangezien het hier ontbreekt aan professionele fotograven en fotocentra gelijk wij die kennen in belgie (waar je eventueel een reportage kan maken) vind je al helemaal niet dus daar zit wel iets in.
Sorry indien je een beetje teleurgesteld bent in mijn reactie, maar ik vind wel dat je moet weten waar je aan begint, het is hier momenteel echt geen leven in Frankrijk!
Ik weet niet hoe oud je zoontje is,maar onderwijs is hier echt noppes,niks,niente vergeleken met europa en kinderen hebben hier meer vakantie dan school klinkt misschien allemaal wel leuk,maar toekomst van onze kinderen gaat voor alles vind ik (tis ook daarom dat wij denken te verhuizen uit Egypte).

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.

beste leeuwke,

bedankt voor de informatie, heeft u daar iets gekocht of huurt u daar.
werkt u ook in egypte.
als ik mag vragen he
hier valt het echt tegen in belgie het probleem bij ons is ons adres
vandaar dat de beslissing wat aansleept om het te doen

groetjes