Werk, Vrijwilligerswerk, Kost En Inwoon

hello, ben de dagelijkse sleur hier een beetje beu en zou graag een jaartje ertussen uit willen en dat liefst naar nieuw-zeeland.

Als er mensen zijn die mij sites kunne geven waarop werk, vrijwilligerswerk of werk voor kost en inwoon is terug te vinden die zou ik enorm dankbaar zijn

stijn

Hoi Stijn,

Ik ga zelf ook naar NZ volgend jaar en ik heb wel een paar sites waar je op kunt kijken voor werk:
www.careers.co.nz
www.workandincome.govt.nz
www.worldwideworkers.com
www.immigration.govt.nz
Via deze sites kom je nog veel meer tegen.

Groetjes Sharon
Good luck!

He stijn,

Een hele goede keus NZ! Ik heb er een half jaar rondgereisd en het is helemaal te gek daar. En het hoeft niet veel te kosten. Zelf heb ik alles liftend gedaan en hier en daar gewerkt. Werk vinden is geen probleem, er zijn genoeg werk-hostels. Als je wil werken voor kosten en inwoning check dan deze site eens: www.wwoof.co.nz
Ik ben daar lid geworden van deze organistie. Je krijgt dan een boekje met adressen en tel.nr van organische boederijen. Daar kun je op werken voor ong. 4 uur per dag voor kosten en inwoning. Het is echt heel leuk om te doen en het zijn vaak hele aardige mensen waar je voor komt te werken. En vaak zijn er ook ander backpackers aan het werk.

als je meer info wilt kun je me een mailtje sturen.

cheers.