hello, ben de dagelijkse sleur hier een beetje beu :blink: en zou graag een jaartje ertussen uit willen en dat liefst naar nieuw-zeeland.
Als er mensen zijn die mij sites kunne geven waarop werk, vrijwilligerswerk of werk voor kost en inwoon is terug te vinden die zou ik enorm dankbaar zijn
Daar kan je gratis aanmelden en voordat je weg gaat met mensen afspreken wanneer je daar wilt werken, wonen etc.
Success deze website is eigenlijk voor de hele wereld maar de meeste aanbod licht in Australie en New Zeeland
Zag dat je een website als linkje had gegeven in je berochtje, alleen de link is inactief. Wil je de website er anders nog een keertje opzetten, maar dan een actieve? Ben nl erg benieuwd naar werkmogelijkheden in NZ!
een organisatie waar ik deze zomer weer voor ga werken heeft genoeg aanbiedingen/uitdagingen in het buitenland, waaronder Afrika, Australie, Nieuw Zeeland, Amerika maar natuurlijk ook landen als Spanje, Frankrijk, Italie, Portugal, Engeland,Turkije etc. Of je nu vrijwilligerswerk wilt gaan doen of gewoon genieten wil van je vrijheid en verder wilt (door)reizen of er zelfs voorgoed wil blijven (dat kan ook, dat weet ik zeker) jij bepaald.
Kijk op http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html en vindt de uitdaging die je zoekt. Uiteraard betaald (kost en inwoning wordt ook allemaal geregeld). Niets is voor niets dus we doen ook niet iets voor niets. Doei.