Werk Voor Mij In Istanbul

ik ben op zoek naar werk in istanbul. ik heb geen flauw idee hoe ik aan werk kan komen, aangezien er geen uitzendbureaus bestaan in istanbul.
ik ben afstuderend aan een hbo opleiding; bedrijfskundig informatica. ben enthousiast, innoverend, welbespraakt en communicatief vaardig in de talen: turks(vloeiend), nederlands(vloeiend), engels(goed) en frans(redelijk).
dit was een kort cv maar ik wil het wel altijd uitbreiden en toelichten. kan iemand mij hierbij helpen?werk hoeft niet in mijn profiel te passen, ook tijdelijk werk is geaccepteerd. het liefst voor een europees bedrijf die in istanbul gesetteld is.

done savas
hotmailadres: done_savas@hotmail.com

Dag Döne,

Ik weet niet of je weleens hebt gehoord van de yahoogroups? Er zijn er een aantal waar dagelijks tientallen vactures worden gepost.

De groepen heten: HumanResourcesTurkey en Kariyerimiz. Als je een mailtje stuurt naar humanresourcesturkey-subscribe@yahoogroups.com en kariyerimiz-subscribe@yahoogroups.com dan wijst de rest zich vanzelf.

Verder weet ik dat Adecco en Manpower ook aktief zijn in Turkije (Istanbul) maar volgens mij zijn hun bestanden best beperkt.

Maar probeer in ieder geval de yahoogroups, zeker de moeite waard met jouw opleiding.

Als het niet lukt met de yahoogroups dan hoor ik het wel van je.

Groet.