Ik zoek iemand die met mij samen wil gaan werken en wonen in Istanbul

zelf probeer ik bij een callcenter in istanbul aan de slag te kunnen om daar te kunnen gaan werken en wonen maar het lijkt me leuker om samen met iemand te gaan met dezelfde doelstellingen en wensen als ik.

wie wil met me mee gaan? ik ben een nederlandse vrouw van 41.

Voor Antalya (akdeniz proventie) zou ik zonder na te denken doen. Istanbul is grote interesant stad maar wil ik niet graag daar wonen. Nu tijdelijk woon ik (marmara proventie) op afstand 100km van Istanbul.

antalya is ook goed voor mij, als ik er maar een job heb.

Vertel wat voor functies wil je graag doen en wat is ervaring? Nu is vraag wat minder omdat seizoen bijna is afgelopen. Mijn Turks is moedertaal en Nederlands vloeind. Voor mij is volgen van Turkse vacatures geen probleem.
Hou ik jou op de hoogte als er vacature is.

kijk deze of iets voor je is. Klik Link aan.
http://www.kariyer.net/ilan/Corendon+Touristic+CALL+CENTER+REISADVISEUR++Antalya/?arn=&sid=&ilankodu=581813&ilId=003&PTitle=Corendon+Touristic-CALL+CENTER+REISADVISEUR+-Antalya

CALLCENTER heb ik veel gedaan. ik spreek geen turks maar ik weet dat er callcenters in turkije zijn die nederlandstaligen zoeken.

Alleen callcenter dus.
ben je nu in Nederland en waar kom je vandaan. In Rotterdam heb ik gewoond

Hoi Aslan!

Ik zat even je berichtje te lezen aangezien ik het topic: istanbul wonen en werken nauwlettend volg. Ook ik heb de droom om volgend jaar een tijdje weg te gaan uit Nederland, richting Istanbul.

Die site waar jij het over had, die had ik gister even bekeken, maar voor zover dat ik het Turks begrijp staat er overal een universitaire studie vereist? Dit moet vast iets anders in Turkse begrippen betekenen, tenzij je voor BARMAID ook al aan de universiteit gezeten moet hebben, hihi!

Even voor de info: ik heb zelf de Hotelschool gedaan, vier jaar Toerisme, en daarna fast-track tourism management. Nu heb ik zo’n vier jaar een leidinggevende functie binnen het grootste onafhankelijke telecombedrijf van Nederland, om maar geen namen te noemen, we hebben in ieder geval een mooie blauwe kleur…:wink:

Ik vind weinig vacature’s voor reisleiders/gidsen in Istanbul, klopt dat?

(ps. ben op de hoogte van de werkvergunningen etc)…

Geniet van je zondag!

Hoi Gul,

universitaire bekend universitaire maar zijn opleding 2 jaar en 4 jarige universitaire opledingen in Turkije. Meestal wordt bij vermeld.

Nu is bijna einde seizoen dus vraag naar vacatures neem af er wordt reisbegeleiders gevraagd. Als jij volgende jaar naar Turkije te gaan heb je genoeg tijd om vacatures te kijken. Er is nog site waar ook kan kijken en heet http://www.elemanonline.com/. In deze sites wordt algemeen in het Turkse vermeld maar ook in het Engels.

Met je toerisme opleiding maak je zeker meer kans.

Wil ik bij vermelden dat in Turkije lonen veel lager is dan Nederland dat je niet teleurgesteld wordt.

ik wens je verder success,

groeten
Aslan

Hoi kaatjebianca,

ik wil je graag leren kennen als je dat ook wil. Vertel ik in het kort over me zelf. Ben Turkse man begin 49 jaar, nu woon ik 2 jaar vlakbij Istanbul. Getogen en gewoond(38 jaar) in Rotterdam. Heb bruine ogen en donker bruine haar en gewerkt als computerprogrammeur. Mijn hobby’s zin modelbouw, computers, wandelen, reizen muziek luisteren en films kijken.

Wil je ook over je zelf vertelen,

groeten,

Aslan

ps.

Wegens remigratie moest ik Nederlandse nationaliteit inleveren. Heb vaste inkomsten uit NL en TR

Graag verdere contacten via PB… we willen het graag over wonen en werken houden, en zo gaat het op een dating-site lijken ;)!!!

lol2

Merhaba Gul,

Mijn naam is Gokhan en ben nu ongeveer 8 tal maanden in Turkije.
Kom uit Belgie zoals ze het zeggen geboren en getogen Gentenaar.
Heb 5 maanden als fotograaf in Kusadasi gewerkt (in een 5 sterren hotel) met veel plezier.
Maar wil zo graag in de toekomst toch in Istanboel gaan wonen en werken.
Misschien als je wilt kunnen we kennis maken en vrienden worden en mekaar op de hoogte houden over de Stad. Wens je alvast nog een prettige dag en laat iets horen slm.

Beste mensen, ben beniewd hoe het allemaal verlopen is?

Ik wil ook emigreren naar istanboel. Ben op zoek naar iemand dat dat ook van plan is.

merhaba Aslan ik zoek ook werk in Turkije ben het zo zat in NL. ik heb al gewerkt in turkije als standplaatshostess en zou dat heel graag weer doen maar ik ben net 51 en ja ze hebben ze liever van 18 geloof ik. maar misschien weet jij wat voor me nou alvast bedankt
kendine iyi bak selam melek

Hoi, Melek,

enige wat ik kan doen vacatures(mail me) vertalen van Turks naar Nederlands.
wat heb je na aflopen zomer gedaan. Waar ben je nu Nederland of in Turkije.

totziens

merhaba ben hollandayim