Wij zijn doorlopend op zoek naar nieuwe collega’s voor onze vestigingen in Antalya en Istanbul. Mocht je hier vragen over hebben, dan beantwoord ik die graag!
Zeker bij ETB Group hoort je niets meer van.
Nee niet bij ETB, maar bij Unamic/HCN.
hallo, ik woon in Antalya en ben op zoek naar werk. Waar is jullie kantoor gevestigd en regelen jullie ook de werkvisa? Ik spreek hollands, engels en mijn turks is ook niet zo slecht.
Met vriendelijke groet,
Ebony
Hoi Ayse,
Wij willen (gezin) in Antalya (Lara) komen wonen. Ik ken jullie van de Nl site al wel een beetje, maar heb altijd nog wel vragen. We hebben dubbel nationaliteit dus werkvergunning is geen probleem neem ik aan.
Ik ben nu onderwijzer, dus zou in de toekomst best een baan als supervisor willen.
Wat zijn de werkomstandigheden, salaris, carrieremogelijkheden, werkdruk ed.
Kun je verder nog tips geven over het werkelijke leven daar?
Groet Yasemin
Beste Yasemin,
Ik raad je aan om even een kijkje te nemen op de website: www.werkeninturkije.com. Hier vind je direct het e-mailadres waar je alle vragen kan stellen omrent het salaris, werkomstandigheden etc. Doorgroeimogelijkheden zijn er altijd.
Groet,
Ayse
Beste,
Waar in Antalya zijn jullie gevestigd?
Is het mogelijk bij jullie te werken voor enkel 2 of 3 maanden?
Ik spreek Nederlands,Engels,en Frans.
Mvg
Xenia
heb al gesolliciteerd bij unamic/hcn… afwachten…
Oke,bedankt om te reageren.
Zou je me verder op de hoogte willen houden aub?
groetjes
ja hoor…!
Sellman heb je al wat gehoord?
Heb je al wat gehoord?
Ja omdat ik nog geen 18 ben kon het niet maar ik werd wel op een lijstje gezet, als ze iemand nodig hebben en ik ben 18 zouden ze me bellen…
Sry voor de late reactie pc was kapot heb inmiddels een nieuwe!
ik volg al een aantal jaren jullie van op afstand. Nu is het moment aangebroken om iets meer van jullie activiteiten te weten. Welke diensten bieden jullie aan als callcenter in Turkije? Zijn jullie uitsluitend actief in Turkije of ook voor/in andere landen zoals Nederland, Duitsland, België
Ik hoop snel reactie van u te mogen ontvangen
Mvg / Saygılarımla
Bruno Depré
+32 489 312 680