Werk vinden in het buitenland?

Hoi,

Het lijkt mij erg leuk om voor een lange periode (+6 maanden) in het buitenland te gaan werken. Qua functies zit ik te denken aan functies in sales of hospitality.

Hebben jullie tips, websites waar ik vacatures kan vinden?

Aan welke regio in de wereld denk je?

In eerste instantie Europa maar verder overal eigenlijk :wink:

Hoi, ik zag je oproep en heb een mogelijkheid voor je: het betreft promotie en sales werk dat je al vanuit Nederland kunt opstarten en met je meeneemt naar waar je ook van plan bent om te gaan. Je kunt het vanuit bijna heel Europa doen en als je weer teruggaat naar Nederland neem je datgene wat je hebt opgebouwd ook weer mee terug. Mocht je meer informatie willen dan laat maar weten. Grtjs, Anita

Wij van CBIS.COM zijn een ervaren contactcenter, dat al jaren tevreden klanten heeft.
Ons vestiging in Casablanca heeft een capaciteit van 200 werkplekken.
Onze opdrachtgevers zijn grote bedrijven uit heel Europa.

Als dynamische bedrijf dat fors aan het groeien is zijn wij opzoek naar:
KLANTENSERVICE MEDEWERKERS INBOUND (M/V)

Wij verwachten:
· Een professionele houding en discipline.
· Uitstekend Nederlands of Vlaamstalig
· Basis computer skills
· Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden
· Klantvriendelijk ingesteld
· Ervaring in een contactcenter is een pre.
· Vele doorgroeimogelijkheden.
Wij bieden:
· Een stabiele en betrouwbare werkomgeving met een internationaal management.
· Een open en professionele cultuur met ruimte voor persoonlijke inbreng en ontplooiing.
· Interessante uitdagingen om dagelijks uw talent en kennis te ontwikkelen.
· Interne training, coaching en intensieve begeleiding van een Nederlandstalige supervisor.
· Na een proefperiode een vaste aanstelling, conform de wetgeving in Marokko.
· Zeer aantrekkelijke salaris (vast + variabel) met behaalbare targets.
· Salaris en bonussen worden op tijd uitbetaald.
· Goede arbeidsvoorwaarden en zorgverzekering.

Ben jij ons nieuwe aanwinst en wil jij de uitdaging met ons aan, stuur je CV naar mourghiahmed11@gmail.com of bel naar 00212 608616819. We zien je sollicitatie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
HR CBIS.COM
www.cbiscom.com

Mocht je nog steeds zoekende zijn kijk eens op de volgende link. Een overzicht van alle Nederlandstalige banen op Jobcoconut waaronder ook veel sales banen Jobs in Europe - Work abroad today - Job Coconut

Hi,
ik had hetzelfde probleem maar er is echt werk te vinden; alleen soms is het zo lastig zoeken; zoveel jobboards en bedrijven. Daarom heb ik een facebookpagina opgezet met vacatures voor Nederlandstaligen en bij de vind-ik-leuks vind je de links naar grote bedrijven en jobboards.
https://www.facebook.com/DutchWorldJobs/
Succes met je zoektocht en als je meer info wil stuur me dan even een bericht via facebook; ik help je graag !