Ik ben in België afgestudeerd (hoger onderwijs) in de richting film, video…
binnen een jaartje zou ik een werkvakantie willen ondernemen naar australie of nieuw zeeland…
weet iemand of ik buiten fruitplukken, boerderijen, … ook werk kan vinden in de media? (film, video, tv)
dat weet ik niet zeker.
maar ikzelf ga werken in de schoonheids verzorging. ik ben toevallig op een concert met iemand aan de praat geraakt (concert was in duitsland) die in Australie woont en die moeder heeft een schoonheids salon,
zo ben ik aan mijn werk/stage plek gekomen…
dus ik zou zeggen zoek naar adressen/ondernemingen in jou richting en vraag aan hun, probeer in contact te komen met hun en wie weet lukt het jou ook!
Het lijkt mij best moeilijk om werk te vinden in je branche. Ik heb dat ook geprobeerd maar dan met IT. De meeste bedrijven zitten niet te wachten op iemand die na 3 maanden weer weg is en ze met half? werk achter laten en nooit meer terug zien. Als je iets vind zul je jezelf voor langere tijd ergens vast moeten leggen. Wie weet krijg je dan ook wel een ander visa.
hoi Veerle,
ik zit een beetje in het zelfde schuitje als jij. ben video-editor en zou graag voor de periode dat het werkaanbod in nederland beperkt is, van mei/ juni tot en met half augustus een zinvolle ervarig opdoen bij voorkeur in Australie. Niet perse montage maar iets met film en tv… stage dus ook prima. ik laat je weten als ik ik iets vind!
groetjes, Sonja