Werk Ranch Australie / Amerika (werk/maatje gezocht)

Hallo Allemaal ,

ik ben 16 jaar oud en rij al meer dan 7 jaar paard . Ik bezit nu zelf inmiddels een mooi jonge hengst en heb de opleiding van mijn dromen kunnen gaan volgen >>> Paardenhouderij . Tussen de opleiding door ben ik van plan om de cursussen van Monty Roberts te volgen om zo hopelijk ooit een van de weinige Monty Roberts instructeurs te worden . Over 4 jaar wil ik graag naar het Buitenland Amerika of Australie om daar ervaring op te doen i.v.m werken op een ranch (ben al hard aan het sparen) , ik zoek iemand die of met mij mee wil gaan of mij kan helpen met een adres voor werk . hopelijk kan u uw ervaringen met mij delen . Ik wil desnoods vrijwilligers werk doen (tegen kost en inwoning) , hopelijk kan ik ook mijn eigen paard mee brengen . Ik beschik dan inmiddels over een diploma paardenhouderij (4jaar) , misschien weet u een afgelegen plek waar ik veel kan leren …
Ik hoop van u te horen , u kan contact met mij opnemen via [EMAIL=“sunkawakan@live.nl”]sunkawakan@live.nl . Met vriendelijke groeten E.Vlaming

Kijk eens op deze website www.travelactive.tv zij kunnen je wellicht helpen.

groeten,

een reisgenoot

Ja, groeten een reisgenoot, dat is travel active zelf natuurlijk. Deze website wordt nogal belaagd met commerciele bureau’s die ‘tips’ geven. Heel irritant. Nooit betalen voor vrijwilligerswerk, daar krijg je op zn minst gratis kost en inwoning voor. Dit is echt belachelijk, ze verdienen geld aan personeel leveren, van het personeel zelf… INCREDIBLE!