Hallo Allemaal ,
ik ben 16 jaar oud en rij al meer dan 7 jaar paard . Ik bezit nu zelf inmiddels een mooi jonge hengst en heb de opleiding van mijn dromen kunnen gaan volgen >>> Paardenhouderij . Tussen de opleiding door ben ik van plan om de cursussen van Monty Roberts te volgen om zo hopelijk ooit een van de weinige Monty Roberts instructeurs te worden . Over 4 jaar wil ik graag naar het Buitenland Amerika of Australie om daar ervaring op te doen i.v.m werken op een ranch (ben al hard aan het sparen) , ik zoek iemand die of met mij mee wil gaan of mij kan helpen met een adres voor werk . hopelijk kan u uw ervaringen met mij delen . Ik wil desnoods vrijwilligers werk doen (tegen kost en inwoning) , hopelijk kan ik ook mijn eigen paard mee brengen . Ik beschik dan inmiddels over een diploma paardenhouderij (4jaar) , misschien weet u een afgelegen plek waar ik veel kan leren …
Ik hoop van u te horen , u kan contact met mij opnemen via [EMAIL=“sunkawakan@live.nl”]sunkawakan@live.nl . Met vriendelijke groeten E.Vlaming