Voor een boek over reizen door Zuidoost Azië ben ik op zoek naar enthousiaste reizigers die het leuk vinden om hun verhaal te delen!
Het idee is: 100 vragen aan 100 Zuidoost Azië reizigers. Over wat er in je tas moet zitten (en wat niet), waar je moet zijn voor de beste feesten en festivals, hoe je lange nachten op de WC voorkomt en hoe je een ladyboy herkent.
Vind je het leuk om jou ervaringen, tips en blunders te delen in dit boek? Stuur dan een pm berichtje en ik vertel je wat je kunt doen!
Ik heb wel eens meegewerkt aan een reisboek en kreeg daar royalties (geld) voor, hoe doen jullie dat met je helpers?
Enne als je een boek maakt, wel even je taalfouten eruit halen
Wat Jenny zegt klopt, namen (en foto’s) komen in het boek en ik kan niet meer bieden dan een exemplaar van het boek (in eerste instantie online uitgegeven, daarna op papier). Ik heb namelijk geen budget en maak het boek zelf ook buiten werktijd. Als je meewerkt, moet je het dus alleen doen omdat je het ontzettend leuk vind om je ervaringen te delen.
Okee nou dat klinkt al wat serieuzer dan de andere posts die hier wel eens voorbij zijn gekomen van boekmakers, maar die vervolgens nooit meer reageren.
Je mag mij best 100 vragen voorleggen. Ik PM je wel even mijn mailadres. Ik weet alleen niet hoe je een ladyboy herkent.
Succes!
Hoi Jenny,
Ik heb je twee weken geleden een berichtje gestuurd en ik dacht dat ik daar nog steeds geen reactie op had gehad. Maar nu ben ik gaan zoeken en zie ik net dat hij bij ‘profiel reacties’ staat, daar krijg ik blijkbaar geen notificatie van. Omdat ik Wereldwijzer nog niet goed ken, heb ik altijd alleen maar in mijn inbox gekeken. Sorry voor de vertraging dus, de mail komt eraan!
Hoi, heb zelf wel wat ervaring in die regio (India, Indonesië, Myanmar, Thailand, Laos, Cambodja en Maleisië) dus ik help graag mee.
Laat dus maar komen !!!