hola, me llamo bob y yo vivo en Santa Cruz de Tenerife.
estudio español por 3 meses.
ik ben opzoek naar werk tijdens mijn studie hier in santa cruz, maar ook na mijn studie wil ik graag hier blijven om te werken.
mijn voorkeur gaat uit naar werk in het noorden, bv La Laguna.
ik hoop dat er iemand is die mij misschien tips kan geven of iets dergelijks.
muchas gracias!
ciao bob
Hoi Bob!
Ik was gistermiddag in La Laguna en het viel me op dat heel veel restaurantjes en bars naar kelners en (bedienend) personeel vragen.
Is dat wat voor jou? De meeste hebben een briefje op de deur hangen dat ze zoekende zijn, gewoon een kwestie om een rondje La Laguna te gaan maken en naar binnen stappen als het je iets lijkt!
Enne…leuk dat je op het eiland zit inmiddels! Bevalt het je een beetje? En ik geloof dat je Spaans ook al aardig voorderingen maakt, tof! Heel veel plezier toegewenst in Santa Cruz en succes met de studie!
Groetjes vanuit het zuiden, Fleur
hola fleur!
thnx voor je reactie!!
ik ga zondag naar La Laguna!
ik zit sinds 2 weken hier op tenerife en het bevalt me heeeeeeel erg goed
spreek je snel weer!
hasta la proxima!
ciao bob
De nada Bob!
Hoop dat het wat geworden is in La Laguna!
Hasta luego, Fleur
hola fleur,
weet jij misschien wat over werken in puerto de la cruz?
puerto is erg toeristisch, dus daarom ook wat makkelijker om werk te vinden.
misschien weet jij wat over werk in puerto, of misschien ken je mensen daar?
ik zoek namelijk werk in het noorden, zodat ik niet zoveel hoef te reizen elke keer snapje?
ik studeer spaans in santa cruz dus om dan te gaan werken in het zuiden wordt nogal lastig.
ik hoop dat je mij kan helpen. en als je niks weet in Puerto de la Cruz, weet je dan maybe iets ergens anders in het noorden?
ok gracias!
vale, hasta luego!!!
ciao bob
Hoi Bob!
Sorry voor de late reactie, ben je nog steeds op zoek?
Weet inderdaad niet zoveel over werk in PdlC, net wat je zegt, het is vrij toeristisch, zeker in de zomermaanden, dus ik neem aan dat er zeker in de toeristensector iets te vinden zou moeten zijn.
Ken verder ook geen mensen daar, maar als je wil kan ik hier en daar wel een balletje op gooien!
Ik hoor wel van je!
Groetjes vanuit het zuiden, Fleur
PS: Bevalt het je nog steeds?
Vorige keer vergeten te vermelden, kijk eens op deze site, speciaal voor werkzoekende op Tenerife (in het Spaans:)
http://www.iespana.es/tenerifeempleo/
Groet, groet, Fleur