wie weet er werk te vinden ( tenerife )

hallo ik ben natalie en wil graag voor een aantal maanden in tenrife werken.
Ben niet heel kieskeurig en ben niet beroerd om hard te werken.
Wie kan verder helpen??
mail me!

[EMAIL=“natte_alie1@hotmail.com”]natte_alie1@hotmail.com

Hoi Natalie,

Kijk eens op www.werkeninspanje.startbewijs.nl, daar kun je vast wel wat vinden. Succes!!

hallo,
Hoe gaat het ermee??
en al iets gevonden op Tenerife om te werken,
denk dat het best is om daar naar toe te gaan en daar te zoeken.
Zelf gaan we naar Tenerife op 27 november tot en met 13 december, om te kijken of we daar zouden wonen, ja of neen.
wij zijn wel een gezinnetje met een kindje van drie
Allé, heb zelf al veel contact met mensen die ginder wonen, best zou je je inschrijven op forums van tenerife, en contact maken, van het ene komt het andere.
vele groetjes caro, als je mailt krijg je gerust een mail terug
groetjes compi, een belgisch gezinnetje van Oostende, Belgie

Hallo,

Ik ga vanaf december 6 maanden stage lopen op Tenerife in een hotel.

Ik heb gewoon van heel veel hotels de adressen opgezocht en open sollicitatiebrieven met CV gestuurd. Misschien is dit voor jou ook een idee? Het hoeven natuurlijk geen hotels te zijn.

Succes ermee!

Groetjes, Manon.

hallo,
Bedankt om me te mailen. Het begint dichtbij te komen hé, vind het heel tof voor je. En wat zal je precies doen in het hotel? ZEg welk hotel is het? Misschien zijn wij daar dan in die periode, we vertrekken op 27 november tot en met 13 december. Ons hotel ligt op de grens van Playa Las Americas en Los Cristianos, Oasis golf resort. Wens je veel succes toe, hopelijk hoor ik nog iets van je, groetjes compi

Hey Compi,

Bedankt voor de leuke reactie! Het komt nu inderdaad heel dichtbij, wel spannend hoor, heb al een beetje zenuwen:nod:

Ik ga werken in het hotel Gran Tacande of Noelia Sur die liggen in Playa de las Americas (dat hoor ik op het moment dat ik daar aankom), dus helaas niet het hotel waar jullie heen gaan.

Maar misschien komen we elkaar alsnog tegen. In ieder geval wens ik jullie een fijne vakantie!

Groetjes Manon.

hallo allemaal,
ik heb als het goed is werk gevonden! aankomende zaterdag heb ik gesprek en dan leggen we de data vast en kan k wachten tot de vertrek datum jippie

Ik ga werken als animator in een hotel en verdien er nogf best wel aardig mee als ik me bedenk dat ik huisvesting en eten en drinken voor niets krijg.

Dus het feest akn beginnen waarschijnlijk ga ik in eind feb begin maart en dat is dan de grote stap om te kijken of ik er wil gaan wonen en om het eiland beter te leren kennen.
heb er mega veel zin in.

maar mochten julie mensen weten die ook werk zoeken als animator of in de horeaca laat het me weten want ik heb er vee info over en weet ook waar je vanauit nederland aan een baan kan komen!

nou mensje misschien zie ik jullie daar wel, ik ga waarschijnlijk naar adeje en woon daar dan ook maar ajh las americas is op fiets afstand dus zal daar heus ook wel is komen haha

gr naat

hallo allemaal,
ik heb als het goed is werk gevonden! aankomende zaterdag heb ik gesprek en dan leggen we de data vast en kan k wachten tot de vertrek datum jippie

Ik ga werken als animator in een hotel en verdien er nogf best wel aardig mee als ik me bedenk dat ik huisvesting en eten en drinken voor niets krijg.

Dus het feest akn beginnen waarschijnlijk ga ik in eind feb begin maart en dat is dan de grote stap om te kijken of ik er wil gaan wonen en om het eiland beter te leren kennen.
heb er mega veel zin in. :biggrin: :biggrin: :wub:

maar mochten julie mensen weten die ook werk zoeken als animator of in de horeaca laat het me weten want ik heb er vee info over en weet ook waar je vanauit nederland aan een baan kan komen!

nou mensje misschien zie ik jullie daar wel, ik ga waarschijnlijk naar adeje en woon daar dan ook maar ajh las americas is op fiets afstand dus zal daar heus ook wel is komen haha

gr naat:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :lol: :lol: :lol: :biggrin:

Hallo naatje,
hier met de compi, allé proficiat met je job in Tenerife.
Het is je toch gelukt hé??
Wij vertrekken met ons gezinnetje 27 november voor vijftien dagen naar ginder. Gezellig mijn man, ik en zoontje van drie, Kenzo.
Voor een paar dagen zijn mijn schoonouders daar ook, want die vertrekken vroeger.
Eigenlijk is onze droom om ginder te gaan wonen, maar ja, daar komt veel bij kijken hé,
Vorig jaar hebben de kant van Adeje gedaan,

Hallo naatje,
hier met de compi, allé proficiat met je job in Tenerife.
Het is je toch gelukt hé??
Wij vertrekken met ons gezinnetje 27 november voor vijftien dagen naar ginder. Gezellig mijn man, ik en zoontje van drie, Kenzo.
Voor een paar dagen zijn mijn schoonouders daar ook, want die vertrekken vroeger.
Eigenlijk is onze droom om ginder te gaan wonen, maar ja, daar komt veel bij kijken hé,
Vorig jaar hebben de kant van Adeje gedaan, een hele

vervolg
mooie modaine plaats en nu gaan we richting Los Cristianos.
Ben je al in Tenerife geweest? en je spaans lukt dit al
Ik ben bezig met studeren maar heb helaas geen tijd
zo, veel succes ginder
daag, belgisch gezinnetje van de kust
compi

hej hallo!
Ik ga over een paar weken naar spanje en portugal.
Als het lukt wil ik onderweg wat werken sinaasappels of olijven plukken. eigenlijk alle soorten werk wel…
heeft iemand een tip?
groetjes Ben