Werk in Tenerife

Wie o wie weet misschien een site waar je werkaanbod in Tenerife kunt vinden?

Ik ben me op dit moment aan het verdiepen naar werk in Tenerife. Ik heb zelf al bijna 2 jaar in Tenerife gewerkt en was daar werkzaam als chef-animatrice. Dit is alweer 6 jaar geleden en op de een of andere manier kan ik het niet afsluiten en neem ik dat eiland toch nog elke dag mee in mijn gedachten. Afgelopen juni ben ik na 6 jaar weer eens een kijkje gaan nemen en het was geweldig. Ik heb daar nog vrienden van me zitten en het was heerlijk om ze weer te zien en er te zijn. Dus nu ben ik rustig aan het rondkijken wat ik eventueel zou kunnen doen in Tenerife. Naar een baan in de animatie ben ik niet meer op zoek.
Ik heb een afgeronde secretariele en toeristische opleiding. Ook heb ik een jaar de lerarenopleiding Spaans gevolgd. Ik spreek mijn talen goed, waaronder Duits, Engels, Frans en Spaans. Ik ben nog wel van plan om een Spaanse cursus te gaan volgen om nog meer van de taal te leren en te kunnen spreken.

Wie o wie heeft tips of adviezen voor mij?

Ik hoor het wel.

Groetjes Anne

hoi, hier terug compi

nog eens gekeken voor je, een site gevonden ,
naar google gaan en intikken werk in Tenerife
en je kan al vacatures bekijken
heel leuk
ook voor ons
zou er direct op af gaan maar heb nog een beetje spaans nodig hé
zal nog eens verder zien he
ben je nog vrijgezel of ook een gezinnetje
wij zijn 34 en 31 jaar
groetjes

hallo anne ik kwam even bij jou berichtje langs ik zou heel graag willen werken in spanje in de animatie zou jij me misschien wat tips en informatie kunnen geven zou je heel dankbaar zijn ik wil namelijk gaan wonen en werken in spanje en dacht aan de canarische eilanden hotel en dan als animatrice zou het leuk vinden eens met je te kletsen en je wat dingetjes willen vragen hoop dat je me kunt helpen groetjes nadine