Werk in India (ofwel vrijwilligerswerk)

hallo,
graag had ik werk gevonden in India. Ik heb ervaring in de bouw. Maar wat ik ook graag zou doen is iets in verband met een soort maatschappelijk helper ofwel in een hospitaal als verpleger. Ook vrijwilligerswerk wil ik doen. Maar dan wel voor minimum een jaar.
Heb al ervaring met Zuid-India. Heb er al gewerk voor een ziekenhuis waar ze leprapatiënten verzorgen.
Hopelijk kan iemand me verder helpen.

tollens

Ik heb een beetje de zelfde vraag, in heb een bouwkundige achtergrond en op zoek naar (vrijwilligers) werk in India. Behave bouwen is mijn interresse breder… Wie kan mij helpen??

Groet
eelco

Kijk eens op de site van www.cross-borders.info !!

Is voor vrijwilligerswerk in Nepal. Ze zoeken van alles, ook mensen met bouwkundige achtergrond!

Hi hi,

Wij werken samen met verschillende projecten in India, waar je met kinderen en in de gezondheidszorg kan werken. Hoe lang wil je vrijwilligerswerk gaan doen? Onze partner in India kan je eigenlijk bij heel veel verschillende projecten plaatsen, dus als je je wensen aangeeft, kunnen we kijken wat bij je past:)

Neem even een kijkje op de websitevan Commundo.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes met het vinden van leuk vrijwilligerswerk!

groetjes