Hallo,
Mijn naam is Jorrit, ik word deze zomer 20 jaar en wil graag deze zomer nog op de valreep werken in het buitenland. Het doet er eigenlijk niet toe waar. Ik zou graag ervaring op willen doen in het buitenland.
Zelf ga ik in sept/okt. '07 het 4e jaar in van de hotelschool in Wageningen en daarom heb ik al heel wat horeca-ervaring en zelf heb ik ook stage gelopen in een groot hotel in amsterdam, waar ik achter de bar stond, in de bediening en ook in de keuken. Mijn voorkeur gaat echt uit naar de bar, dit lijkt me vooral leuk in een drukke discotheek of bar/kroeg.
Zoals ik al zei, het maakt me vrij weinig waar u eventueel werk heeft/suggereert, zolang het maar niet in Nederland is.
Ik ben beschikbaar vanaf 15 juni 2007 t/m 15 september 2007 (3 maanden dus…)
Ik hoor graag van u indien u iets weet…
Groeten,
Jorrit
Hey Jorrit,
Goede ad, maar ik denk dat je wat te laat bent met het zoeken naar werk voor de zomermaanden. Veel restaurants, hotels, campings en dergelijke hebben hun personeel al gevonden en dat zorgt ervoor dat het lastiger wordt een baantje te vinden naarmate de tijd verstrijkt. Ik heb misschien wel een adresje voor je van mensen die mij hadden gevraagd. Ik weet niet of ze inmiddels al voorzien zijn, maar ik had al ander werk dus ik heb verstek laten gaan. Mocht je geïntresseerd zijn dan kan ik even voor je vragen of ze nog iemand zoeken. Als dat het geval is geef ik hun e-mail wel even door. Het zou werk in een restaurantje in Frankrijk betreffen.
Ik hoor het nog wel van je,
Wouter v. Kuijk
Beste Wouter,
Beetje laat was mijn ad., ja… Ik weet het.
Ik zou graag meer willen weten over wat je zei over dat jij gevraagd was voor een restaurantje in Frankrijk… Kun je er achter komen of ze nog iemand nodig hebben? En zo ja, per wanneer, hoe en wat? Voor in de bediening? Is het een Frans restaurant? M’n Frans is namelijk matig tot redelijk te noemen. Misschien heb je wel een e-mail adres voor me?
Alvast bedankt! En in ieder geval bedankt voor je reactie!
Groeten,
Jorrit
Andere tips e.d. zijn ook nog steeds meer dan welkom! 
Jorrit,
Ik heb alles naar je e-mail gezet, snelheid is belangrijk, want des te meer kans dat het nog vrij is.
Wouter v. Kuijk
heb je al gekeken bij recreajob.nl ??
en vaak komen eind juni nog wel enkele desperate oproepjes binnen hoor!! wanhoop niet, gewoon goed zoeken of gewoon gaaaaaaannn