Werk Hurghada in hotel voor een duits bedrijf Aldiana?

Hallo

Vandaag is me de baan aangeboden om als kinderverzorger naar Hurghada in Egypte te gaan voor de Duitse bedrijf Aldiana wat deel moet zijn van Thomas Cook.
Heb de baan wel aangenomen maar vertrek pas eind April.

Zijn er mensen die ervaring of vrienden/kennissen hebben (goed/slecht ervaring) met Aldiana in Hurghade Egypte hebben.

Ben zelf al 19 jaar oud en mijn ouders zijn er niet mee eens dat ik naar Egypte ga, ze vertrouwen het niet en zijn bang dat ze niet kunnen komen als er iets gebeurt.
Nu snap ik die bezorgdheid wel vind het zelf namelijk ook eng want ik spreek niet zo heel erg goed Duits en ga voor het eerst naar een heel ver land. (hoewel ik al wel eerder in oostenrijk ben geweest maar dat was maar voor 1 weekje en dit voor maanden lang).

Vandaar dat ik graag wat meer informatie heb over ze of ervaring hoor van mensen die die bedrijf kennen.

Hoop natuurlijk dat als ik er heen ga eind April dat ik de bedrijf wel kan vertrouwen en niet dat het nep is of wat dan ook.
Vooral omdat ik eigenlijk nog vanalles moet regelen.
zoals paspoort aanvragen, stage vinden voor alvast na de zomer en intake gesprek van school eerder kunnen krijgen.
en weet eigenlijk niet eens wat je wel en niet mag meenemen in je koffers of bij je handbagage als je met vliegtuig reist.
En neem aan dat ik ook nog eens vaccinaties moet hebben voor Egypte.

dit is best een lang bericht geworden maar wil gewoon graag wat informatie als iemand of iemand die vrienden/kennissen heeft met goede of slechte ervaring met deze duits bedrijf of eventueel hotel.
Ook graag over wat je wel en niet mag meenemen in je koffers of handbagage.

Wat ik me afvraag hoe,waarom, heb je een baan aangenomen in een hotel welke je niet kent? Hoe heb je dan gesolliciteerd? En Egypte??

Aldiana is van een gerenomeerde Duitse hotelketen en voor zover ik weet is alles er prima geregeld. Een vriend van mij heeft er een tijdje gewerkt van voor de opening van dit hotel 2 jaar geleden ongeveer, tot een paar maanden na opening. Het hotel is zeker erg Duits georienteerd. Ik denk wat dit betreft is het een goed hotel om voor te werken, het is zeker wel te vertrouwen en niet nep.

Hallo,

Aldiana-Hotel ligt in Makadi-Bay dat is 35km ten zuiden van Hurghada.
Het is daar bijzonder rustig in tegenstelling tot Hurghada.
Ik ken de firma niet maar heb even op Google gekeken en het ziet er prima uit. Hoe kom je aan dit adres? Ga je werken in het hotel voor de kinderen van de gasten? Animatieteam?
Hurghada en omstreken is veilig maak je daar maar niet ongerust om.
Ik heb ook een dochter van 19 die nu een jaar in Hurghada zit en het heel goed naar haar zin heeft.
Wens je heel veel plezier in Egypte.

Grts. R.

Ik lees dit eigenlijk nu pas. Maar ik ga over twee werken daar werken. Heb je toch besloten om te gaan? Zit je daar nog in makadi? En zo ja bevalt het je? :slight_smile:

Groetjes,

Monira

Zou je ook daar kunnen werken als je alleen Nederlands en Engels spreekt? Zo ja waar zou ik dan contact opzoeken? Groetjes Salma 21jr van uit Hurghada