hoi,
Wij zijn twee meiden uit Holland. We hebben allebij de afgelopen periode in het buitenland gewerkt en zoeken nu weer een baan in het buitenland in de winter. We zullen ons een voor een even voorstellen:
Ik, Joanne Lucas, heb de afgelopen drie en een halfe maand het kinderentertainment verzorgd voor de Arke Kis club van Arke/Holland Ineternational (TUI). Eerst heb ik 2 en een halven maand de kids club in Denemarken gedraaid en daarna nog een maand in Kos. ik heb dus veel ervaring met kinderen, want buiten die 3 en een halve maand entertainment heb ik meer dan 2000 uur oppaservaring en geef ik al 4 jaar gymnastiekles aan kinderen tussen de 2 1/2 en 15 jaar. Ik heb ook mijn basis diploma lesgeven van de KNGU (koningklijke nederlandse gymnastiek unie). Ik zoek nu in de wintersport of ergens ander ook een baantje in de kinderopvang/kinderentertainment. Verder heb ik mijn HAVO diploma, spreek ik heel goed engels en goed frans en duits. Zouden jullie mij kunnen helpen bij het vinden van een baan?Het Arke kids seizoen is namelijk helaas afgelopen. Ik ben beschikbaar vanaf december tot 15 April.
Ik, Susanne Kikkert, heb de afgelopen 5 maanden stage gelopen als hostess voor Arke/ Holland International (TUI) op Kos. Dit is mij goed bevallen en ik zou dan ook graag weer iin het buitenland gaan werken. Ik volg een opleiding aan hogeschool Tio, Amsterdam, opleiding voor hotel en hospitality management, richting SRH ( Stewardes, receptioniste en hostess). Daar ben ik in December mee klaar en daarna zou ik graag weer vertrekken. Ik zou het liefst weer als reisliedster aan de slag gaan, maar als dat niet kan ben ik ook in staat achter de receptie te werken of kinderentertainment te doen, want ik geef al 6 jaar leiding aan een scoutinggroep in Haarlem. Verder spreek ik goed Engels,goed Frans en Duits en een beetje Spaans.Ik heb mijn MAVO diploma. Ik ben beschikbaar vanaf December tot en met April.
De reden dat wij graag samen willen is dat we het super goed met elkaar kunnen vinden en ook goed kunnen samenwerken. We hoeven neit hetzelfde werk, maar wel graag in hetzelfde plaatsje als dat kan!Kunnen jullie ons helpen?Trouwens we zouden bijden ook graag achter de bar of in een restaurant willen werken en hebben bijde ook horeca ervaring. Omdat Susanne nog op Kos zit to 21 Oktober, reacties graag naar:
Joanne Lucas
Giessenburg 20
11 21 HK Lansmeer
tel mob: 0629491354
tel thuis: 0204823196
email: joanne_lucas87@hotmail.com