Geachte meneer /mevrouw,
Wij zijn twee meiden uit Holland die een baantje zoeken in de kinderopvang voor in de winter, periode december-april… We zullen ons één voor één even voorstellen:
Ik, Joanne Lucas, heb de afgelopen drie en een halve maand het kinderentertainment verzorgd voor de Arke Kis club van Arke/Holland International (TUI). Eerst heb ik 2 en een halve maand de Kids club in Denemarken gedraaid en daarna nog een maand in Kos. Ik heb dus veel ervaring met kinderen, want buiten die 3 en een halve maand entertainment heb ik meer dan 2000 uur oppaservaring en geef ik al 4 jaar gymnastiekles aan kinderen tussen de 2 1/2 en 15 jaar. Ik heb ook mijn basis diploma lesgeven van de KNGU (koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie). Ik zoek nu in de wintersport of ergens ander ook een baantje in de kinderopvang/kinderentertainment. Verder heb ik mijn HAVO diploma, spreek ik heel goed Engels en goed Frans en Duits.
Ik, Susanne Kikkert, heb de afgelopen 5 maanden stage gelopen als hostess voor Arke/ Holland International (TUI) op Kos. Dit is mij goed bevallen en ik zou dan ook graag weer in het buitenland gaan werken. Ik volg een opleiding aan hogeschool Tio, Amsterdam, opleiding voor hotel en hospitality management, richting SRH ( Stewardes, receptioniste en hostess). Daar ben ik in December mee klaar en daarna zou ik graag weer vertrekken. Het lijkt mij nu heel leuk kinderentertainment te doen, want ik hou ook erg van kinderen en heb ook veel ervaring met kinderen. Ik geef namelijk al 6 jaar leiding aan een scoutinggroep in Haarlem en bovendien heb ik over de 3000 uur oppaservaring. Verder spreek ik goed Engels, goed Frans en Duits en een beetje Spaans en Grieks.Ik heb mijn MAVO diploma.
De reden dat wij graag samen willen is dat we het super goed met elkaar kunnen vinden en ook goed kunnen samenwerken. We zijn spontaan, flexiebel, vrolijk, houden van feesten maar kunnen ook hard werken. U hebt echt een goed team aan ons!
Reacties graag naar:
Joanne Lucas
Giessenburg 20
11 21 HK Lansmeer
Tel mob: 0629491354
Tel thuis: 0204823196
Email: joanne_lucas87@hotmail.com