[FONT=Arial][SIZE=1]Voor komende zomer (prioriteit) en komend winterseizoen(en/of) ben ik op zoek naar begeleiders/animateuren voor Oostenrijk. Onze All-Inclusive vakantie wordt aangeboden in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Engeland. Op één lokatie, Zauchensee, omvat het programma veel sportieve aktiviteiten en show, een belangrijk deel is ook kinderanimatie omdat veel families voor deze vakantievorm kiezen. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die bergwandelingen, mountainbiketouren, aerobic, vechtsporten, volleybaltournooien, inn-lineskating willen en kunnen begeleiden/instrueren en kinderanimateuren. s Avonds evt. toneel of coördinatie achter de schermen.
De andere lokatie is Ischgl, bekend van partytown in de winter. Daarvoor zoeken we hoofdzakelijk kinderbegeleiders. Hier speelt het avondprogramma een niet zo’n grote rol.
Wij zijn ook aktief in de winter en daarvoor kunnen we ook altijd mensen gebruiken; show, bureau, ski-instructeuren etc. Heb je intresse? stuur een email! : annemariekale@hotmail.com
He hallo!
Jullie aanbod lijkt me echt super.
I doe momenteel sportopleiding CIOS en ga de richting sportieve recreatie en toerisme kiezen. Volgend jaar ga ik naar het 2e jaae en wordt ik 18. Hebben jullie volgend jaar eventueel nog mensen nodig in de zomervakantie! Ik heb wel geen diploma als ski-instructeur.
laat me wat horen als jullie nog interesse hebben!!!
centjes_kel@hotmail.com
Groetjes Kelly
hallo!!
Ik ben Wendy ben 18 jaar en zit op het mtro. Ik ben benieuwd of jullie nog kinder enterainers nodig hebben! ik ben per direct beschikbaar tot 25 augustus dan begint mijn opleiding weer!
Ook moet ik volgend jaar nog een stage lopen in het buitenland, hebben jullie misschien wat informatie voor mij
dit kan je sturen naar wbrandsen@planet.nl
groetjes wendy