Werk gezocht horeca/animatie!

Hallo allemaal,

Een paar dagen geleden ben ik terug gekomen uit Oostenrijk, hier heb ik 4 maanden in een apres ski bar gewerkt, maar ben nu al weer hard op zoek naar een nieuw avontuur!

Mijn naam is Jozien Dusseljee en ben 23 jaar oud. Ik beschik over de volgende diploma´s:
Opleiding Leisure & Hospitality Executive niveau 4, Opleiding Leisure & Hospitality Host, Front office niveau 3 en horeca gastvrouw.

Ik ben ik al enkele jaren werkzaam in de horeca, receptie en in de animatie. Ik beheers de Duitse en Engelse taal goed. Ik ben per direct beschikbaar en het gehele seizoen.

Mocht iemand informatie hebben, of misschien zelfs een leuke baan, mail dan naar jozien_1990@hotmail.com !

Groetjes Jozien Dusseljee

Hoi Jozien,

Heb je het goed naar je zin gehad in Oostenrijk? In welke plaats zat je? Als ik zo naar je werkervaring en beschikbaarheid kijk dan zou je perfect via ons in Engeland aan de slag kunnen. Wij bemiddelen in werk bij hotels, café’s en andere horeca. Vooral in het toeristische zuiden van Engeland. Als jij aangeeft dat je het hele seizoen beschikbaar bent, dan zijn ze daar heel blij met jou! Bekijk onze website eens: http://www.travelactive.nl/work-travel/toeristisch-werk/

Mail je gerust als je meer info zou willen ontvangen: toeristischwerk@travelactive.nl

Hartelijke groet,

Egbert Jager | Travel Active