Ik zal mij eerst even voorstellen, dit is namelijk mijn eerste keer op dit forum. Ik Wesley ik ben 20 jaar en ga 2 maart voor ongeveer een half jaar samen met een vriend (21) naar Curacao.
Nu hebben wij alles al geregeld, wij komen te wonen in een studentenhuis en de ticket is ook al geboekt.
Nu alleen nog werk, wij zoeken een baan achter de bar. Wij hebben allebei de nodige ervaring achter de (cocktail)bar en zijn allebei twee frisse vlotte jongens.
Het mooiste zal zijn dat wij allebei in dezelfde tent kunnen werken!
Dat klinkt goed allemaal Moet vast en zeker lukken met werk, dat kan niet anders. Er is veel werk te vinden in de horeca en zeker als je er lekker jong en wild (hihi) uitziet en ervaring hebt. Op google kun je al wel wat vacatures vinden maar ik heb veel gehoord dat het beter is om gewoon te gaan en ter plekke alle kroegen/restaurants waar je wilt werken binne te stappen en te zeggen dat je werk zoekt. Ze weten dan meteen met wie ze te maken hebben en er is een klik ja of nee en dat is via een brief/mail lastig te zeggen. Maar je kunt het altijd proberen vast uit nederland. Spannend, veel plezier alvast !!