Werk gezocht in wintersportgebied

Ik ben druk op zoek naar werk in een wintersport gebied, vanaf eind november/ begin december.
Ik spreek vloeiend duits en engels.
Maakt me niet uit waar, Duitsland, Oostenrijk of Frankrijk.

Hallo,

Wij zijn de Nederlandse eigenaren van een hotel/pension in Brixen im Thale en Oostenrijk. Zojuist lazen we dat je een baan zoekt in een wintersport gebied. Nu wil het geval dat wij juist op zoek zijn naar iemand die ons deze winter helpt bij alle werkzaamheden die bij het runnen van een pension horen.

Kortom, hard werken afgewisseld met veel tijd om de piste op te gaan in! We zitten vrijwel direct aan de piste in het binnenkort 3na grootste skigebied ter wereld, kijk maar eens op www.haustirol.net.

We zijn natuurlijk eerst eens benieuwd naar wat voor persoon je bent en wat je zoekt. Mocht ons pension je aanspreken, laat dan even wat meer weten over jezelf, het liefst met foto en over wat je verwachtingen zijn. Dit kun je mailen naar [EMAIL=“info@haustirol.net”]info@haustirol.net.

We hopen even wat van je te horen!

vriendelijke groeten,
Frank & Emiek
Haus Tirol

Hallo,

Ik weet niet of je al wat hebt gevonden maar wij zijn nog op zoek naar mederwerkers voor onze chalets in de alpenlanden.

Kijk eens op www.wenschalets.nl

Groetjes,
Krista

Hallo daar,
Landhuis Bad Hopfreben (www.bregenzerwald.org) is nog op zoek naar enthousiast personeel dat de winter in oostenrijk wil verblijven. Lijkt je het leuk om 5 maanden in de sneeuw door te brengen en houd je van gezelligheid en vind je het leuk om in de horeca te werken dan is dit misschien iets voor jou. Het werk is erg afwisselend (van ontbijt verzorgen en schoonmaken tot koken en bardiensten draaien) en zeker ieder jaar weer erg gezellig. Naast het werk heb je ook genoeg tijd om de pistes onveilig te maken!!! Wil je meer weten over het werk en de voorwaarden stuur dan even een mailtje naar hopfreben@bregenzerwald.org , dan laat ik snel weer van me horen.
Groeten en misschien tot snel!

bedankt voor de reacties!
Maar ik ben ondertussen een leuke baan, dus bedankt!

Groetjes Mirmarmel