Medewerkers gezocht voor top wintersport gebied!

Aangeboden: Superjob in Oostenrijk, topwintersport-gebied, Tirol

Wil jij deze winter 2009/2010 (aanvang december) ons team komen versterken van ons gezellige hotel/pension Haus Tirol? Wij zijn op zoek naar twee enthousiaste, sportieve, zelfstandige mensen. Geen 9 tot 5 mentaliteit, niet verlegen, harde werkers, met een fris voorkomen. Basiskennis Duits is handig, maar geen noodzaak, gezien het grote aantal Nederlandse gasten dat we hebben.

Wij bieden jou de mogelijkheid om alle facetten te leren kennen van het runnen van een hotel/pension (boekingen, inkoop, marketing, onderhoud, bediening, koken, barkeepen, etc.). In de ochtend verzorgen we samen het ontbijtbuffet, waarna we de kamers schoonmaken. En aan het eind van de middag starten we de bar en de keuken op voor de avond. Een van de twee medewerkers zal zich in de avond meer richten op de bediening, terwijl de andere persoon een paar avonden per week het kookwerk voor zijn rekening zal nemen. Heb je affiniteit of zelfs ervaring met koken, dan is dat een absolute pre!

Daarnaast heb je meer dan voldoende tijd om je uit te leven op de pistes van het 3 na grootste skigebied ter wereld! Mocht je eventueel studeren en een specifieke stage-opdracht willen uitvoeren, dan bestaat daarvoor zeker de ruimte.

Omdat het om twee mensen gaat zijn vrienden/vriendinnen of stellen natuurlijk welkom, maar uiteraard kun je ook reageren als je alleen bent We hebben namelijk een eigen kamer met douche/toilet voor je tot beschikking. Er bestaat op die kamer de mogelijkheid voor een bijzetbed, dus je kunt af en toe mensen laten overkomen als je vrienden of familie ook zin hebben om te skieen of snowboarden! We zijn op zoek naar mensen tussen de 20 en 40 jaar. In principe is het de bedoeling dat je vanaf half december tot eind maart beschikbaar bent.

Lijkt je dit interessant? Kijk voor meer informatie op www.haustirol.net en stuur je cv met foto en motivatie naar [EMAIL=“info@haustirol.net”]info@haustirol.net. Mocht na een persoonlijk gesprek het van beide kanten klikken, dan zijn zowel jij als wij verzekerd van een fantastische tijd in Brixen im Thale!

Frank Bouwhuis & Emiek van der Vijgh
Haus Tirol
www.haustirol.net

Ik probeerde een mail naar jullie adres te sturen maar dat ging niet. Ik probeer het later op de dag nog eens.

Beste Frans en Emiek,

Ik ben razend enthousiast over jullie vacature op werelswijzer.nl. Ik zoek precies zo’n baan voor deze winter.
Ik ben de periode die jullie als voorkeur aangeven beschikbaar. Ik heb veel horeca,schoonmaak en administratieve ervaring.
Heb ook een periode gekookt voor grote groepen in een theater.
Ben een spontane meid van 22 jaar met veel ambities en hobby’s. Hou van doorzetten.

Met vriendelijke groeten,

Mariska Elberts

Ps. Mijn c.v en foto’s mail ik later door. I.v.m computer problemen.

Hoi Mariska,

Bedankt voor je leuke en enthousiaste reactie! Probeer inderdaad nog even je cv en foto’s door te mailen, want we zijn erg benieuwd. Wie weet dat het beter gaat naar ons hotmail adres, emiekvdv@hotmail.com en fe.bouwhuis@hotmail.com.

We hopen snel even iets van je te horen!

Groetjes,
Frank & Emiek
Haus Tirol
www.haustirol.net

Beste Frank en Emiek,

Het is al weer een tijd geleden dat jullie je oproep hebben geplaatst maar ik wilde weten of jullie al genoeg mensen hebben. Het lijkt mij namelijk heel erg leuk om te doen.
Volgende week ben ik weer thuis en zal ik jullie mijn c.v. sturen want ik doe nu vakantiewerk op texel. Ik ben beschikbaar in de gehele periode en spreek redelijk duits.

Groeten,

Frank Hoornsman

Hallo allemaal,

Even een berichtje om te laten weten dat we ondertussen voorzien zijn van medewerkers voor komend seizoen. Sorry 24se7en, ook Maris is daarbij, dus het wordt een top winter in het altijd gezellige Brixen :tongue:

Niet getreurd…volgend jaar hebben we zeker weten weer nieuwe mensen nodig. Mocht je dus nu al weten volgend jaar beschikbaar te zijn van december 2010 tot eind maart/begin april 2011, dan kun je ons altijd je cv mailen. Met de mensen die naar ons idee in ons team passen houden we dan volgend voorjaar gesprekken om te zien of het goed klikt.

groetjes, Frank & Emiek
www.haustirol.net

Hoi Frank en Emiek,

Hebben jullie voor komend winterseizoen ook al genoeg medewerkers?

Groetjes,

Stijnstijn