Werk gezocht in manchester

HOI HOI

mijn naam is paddy (22) en ben al een lange tijd van plan om voorgoed de nederlandse bodem te gaan verlaten en me te gaan vestigen in manchester.

nou heb ik al gigantisch veel sollicitatiebrieven de deur uit gedaan via mail maar geen 1 heeft ook uberhaupt maar gereageerd. nou snap ik zelf ook wel dat zon bedrijf eerst een gesprek wilt aangaan dus ben ik op zoek gegaan naar een nederlands bedrijf in manchester.

mijn vraag is of iemand tips heeft om van deze droom wat meer te laten worden dan een leuk idee. zijn er nederlandse bedrijven die mensen naar manchester sturen. doe ik misschien iets gigantisch fout tijdens solliciteren???

nog even wat info over mij: ik heb al een tijd mijn MBO recreatie management van de rooi pannen. en heb al aantal jaren ervaring als entertainer/receptionist in diverse hotels in spanje. ik spreek hierdoor ook vloeiend engels/nederlands/duits en redelijk frans en spaans.

hopend op een super reactie :smiley:
gr Paddy
[EMAIL=“patrickborsboom@hotmail.com”]patrickborsboom@hotmail.com

Beste Paddy,

Helaas heeft men hier vaak de gewoonte om niet eens een afwijzingsbrief of email terug te sturen bij sollicitaties. En soms staat al in de advertentie dat bij veel reacties ze geen bericht sturen. Vaak werkt het ook beter als je al in Engeland dus in jouw geval in Manchester bent, bijvoorbeeld uitzendbureaus willen dat je ook meteen aan de slag kan. Dus misschien toch maar even flink sparen zodat je je iig paar maanden kan redden en gewoon gaan! Echt er is altijd wel werk te vinden. Veel succes!