Tips voor werk zoeken in London

Hoi,
Ik ben Marielle en ben net afgestudeerd. Ik ben al een tijdje op zoek naar een baan in Londen. Ik heb industrieel product ontwerpen gestudeerd en ben ik dus ook in dat vakgebied op zoek. Nou sta ik ook wel open voor een andere baan zeker wanneer deze tijdelijk is.
Nou ondervind ik natuurlijk de gevolgen van de financiele crisis, maar in mijn vakgebied blijken er altijd wel mensen nodig zijn. Hoewel dit vaak het geval is, krijg ik geen bericht terug op mijn sollicitaties, telefoontjes en emails. Of het blijkt uit hun reactie dat ze mijn brief/email niet goed gelezen hebben.
Zijn er mensen die in london wonen, hebben gewoond of die het goed kennen die tips voor mij hebben? Zoals namen van bedrijven, sollicitatie tips enz enz.
Alle tips zijn welkom!!

Groeten Marielle

Hoi Marielle,

Ik studeer af in Juni 2009 maar heb via mijn stage bij een bank in Londen afgelopen zomer een baan aangeboden gekregen direct ná mijn afstuderen. Ik heb zelf ontzettend veel sollicitaties gedaan maar zoals je weet heeft de credit crunch enorme gevolgen voor vooral de bancaire sector. Ik kan je dus alleen maar aanbevelen dat je niet de hoop moet verliezen, je zal waarschijnlijk veel afwijzingen krijgen maar uiteindelijk zijn er altijd bedrijven die geïnteresseerd in je zijn! Ik zou zeggen: Volhouden!

Succes!

Hoi,

Bedankt voor je aanmoediging. Ik kom net terug uit London en heb een gesprek gehad met een uitzendbureau. Dus nu maar hopen dat dat ergens naar toe leid.
Ik ga nu weer direct verder zoeken.

groetjes Marielle

Hey Matthijs,

Welke bank was dat dan en wat voor stage heb je precies gedaan?:wink:

Groeten,
Richard

Hallo,
ik ga in februari naar Londen verhuizen en moet daar ook een baan zien te vinden. Ik heb me al geregistreerd bij verschillende job sites.
Ik heb notarieel recht gestudeerd en werk nu als kandidaat-notaris, maar heb daar niets aan in Londen. Daarom wil ik graag als secretaresse of PA aan de gang (als dat lukt met mijn werk- en studeerachtergrond).
Heeft iemand misschien tips voor mij bij het zoeken naar een baan?
Alvast bedankt!
Groetjes
Marian