Hi :cheer:
Ik ben op zoek naar mensen die ervaringen hebben met stage lopen in Londen. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen namelijk. Ik heb al een paar grote bedrijven benadert zoals British Museum enzo, maar heb nog geen reactie terug.
Dus alle hulp is welkom.
Wat zoek je precies ?(achtergrond?) daar hangt veel vanaf en natuurlijk via via werkt nog steeds het beste !
Hi Hi,
Een tip is gewoon veel bedrijven aanschrijven. vestig nooit je hoop op 1 bedrijf, want dan is de kans erg groot dat het niet lukt.
Zorg ook dat je altijd met het juiste adres mailt, en niet een algemeen email of telefoonnummer hebt.
Hier staat ook nog een leuke ervaring van iemand die net terug is uit London;
Helen op stage in London
Succes,
Susanne,
Abroad Internships,
Stages en ervaringen in London
Hay hay,
Ook ik ben op zoek naar een stage in London. Heb al veel e-mails gestuurd.
Ik zoek een stageplek bij een reclame/marketing/communicatiebureau of gewoon op een communicatie/marketingafdeling.
Waar naar ben jij op zoek?
Groetjes,
Sylvana
Ik zocht een vakantiewerk in zuiden van engeland afgelopen zomer en ben toen veel bedrijven gaan aanschrijven. Wanneer ze meldde dat ze niks hadden, mailde ik sommige terug met de vraag of ze misschien nog een leuk bedrijf wisten. Het feit dat een nederlander interresse toont in hun land helpt altijd al iets. Gewoon proberen en beetje nieuwsgierig zijn. Gewoon op de man vragen of ze andere leuke bedrijven kennen want als ze boos worden of niet reageren, je ziet ze toch nooit
DUs gewoon veel aanschrijven en beetje brutaal zijn dan kom je er wel. Wanneer wil je op stage gaan ? xx
Dat is waar idd! Ik heb ook al veel e-mails gestuurd. Ik geef niet op haha;) Is het jou nog gelukt en weet jij misschien leuke bedrijven dan toevallig? Ik wil aankomende september!
Bedankt voor je berichtje.
X
Twee zomers geleden ben ik gegaan. Ik heb twee weken voordat ik vakantie had besloten dat ik naar engeland wilde om in de tuin te werken en 2 weken later stond ik er al. haha. Ik heb zo genoten, ook van het feit dat ik alles zelf geregeld had. haha. Adressen heb ik niet echt voor je. maar het balletje kan ineens snel gaan rollen. En ik denk dat je via deze site misschhien ook heel snel dingen zult gaan vinden. Ik heb trouwens bij de National Trust gewerkt. De groenafdeling wel is waar maar het is een mega groot bedrijf door heel engeland dus wie weet hebben zij nog iets moois te bieden. xx