Ik zoek werk in Engeland (Manchester)

Ik ben per direct op zoek naar werk in het gebied Manchester. Een aantal van mijn vrienden wonen daar al, dus in de stad zelf zou natuurlijk perfect zijn.

Ik zoek werk in de Hotel branche, voornamelijk receptioniste. Ik heb geen Toerisme diploma maar ik heb het afgelopen jaar heel wat Toerisme ervaring opgedaan door stage en vakantiewerk.

Misschien heeft er iemand tips of site’s? Alvast bedankt!

Hey!

Ik ben ook op zoek naar werk in Engeland (bloemensector), waardoor ik op vele sites ben geweest!

Misschien is www.vandemo.nl wel wat voor je?

Groeten, Marlon

Bedankt maar ik heb zoiets 1x eerder gedaan bij een andere organisatie (xGrant) waar ik gewoon afgezet ben. Met zulke organisaties ga ik nooit meer in zee, begin er niet aan!

Hoi, vanuit Zuid Afrika stuur ik wekelijks vele mensen naar Engeland om te werken in de Hotel & Catering industry. Ik heb in Engeland verschillende grote hotels waar ze met spoed naar mensen op zoek zijn. Als je intresse hebt om in Engeland in de hotel industry te werken stuur even je cv naar me dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Maak je verder geen zorgen ik vraag geen commisie oid. Maar de aanvragen uit Engeland zijn zo enorm dat ik niet in de behoefte kan voorzien. In manchester heb ik op het moment geen live in contracten maar als je daar vrienden hebt zal dat waarschijnlijk geen probleem voor je zijn. In andere steden heb ik ook woonruimte voor je.
Groeten Ernst, [EMAIL=“erelker@gmail.com”]erelker@gmail.com

Bedankt voor je reactie Ernst!

Helaas heb je geen live-in contracten in Manchester, dat was toch wel m’n #1 city… een paar dagen logeren bij vrienden vind ik niet zo erg maar ik vind het wel fijn om gewoon een eigen kamertje te hebben.

In welke steden heb je nog meer Hotels (met open vacatures), en heb je ook een website…?

Groetjes