Ciao Tutti!!
Ik ben op zoek naar werk in de buurt van Ancona.
Ik ga binnenkort naar Ancona verhuizen om bij mijn vriend in te trekken.
Heb hier ontzettend veel zin in en ben heel blij dat we dan eindelijk samen zijn! Ik ben nu alleen heel hard op zoek naar werk daar!!
Ik spreek Italiaans omdat ik al eerder een jaar in Italie heb gewoond. Dit was echter in een heel ander gebied en in Ancona en omgeving ken ik nog niemand.
Wie kan mij helpen?
Bacio Yvette:dag:
Salve Yvette!
waar zit je precies in Ancona? en wat voor werk zoek je?
Want de stad heeft een aantal leuke hotels en de haven… misschien, als je naast NLs en ITs ook Eng spreekt, kunnen ze je wel gebruiken…
Wij zitten in het zuiden van le Marche, vlakbij het badplaats San Benedetto del Tronto. Dat zal je vriend zeker kennen!
Succes met het zoeken van een baan, als ik iets hoor, laat ik het je weten.
Ciao Vanessa:dag:
Hoi Vanessa,
Bedankt voor je reactie! Ik heb je website bekeken en dat ziet er echt gaaf uit! Ik heb ook toerisme gestudeerd! In Nederland dan wel.
Ik zou het liefst een baan daarin hebben maar in eerste instantie is eigenlijk alles wel prima. Ik denk dat als ik eenmaal daar woon het ook makkelijker is om iets te vinden wat ik echt wil.
Heb je nog tips? Of misschien ken je mensen die in Ancona wonen waar ik contact mee kan opnemen? Mijn vriend woont in de wijk Torette, niet ver van het vliegveld.
Het is tot nu toe erg moeilijk om iets te vinden.
Ik ga morgen weer voor 10 dagen naar mi amore dus ga dan ook weer op banenjacht! 
Bacio Yvette
Beste Vanessa,
Wij zijn een metaal export bedrijf in Breda en in China en wij willen een vestiging starten in Italië. Voor deze vestiging zijn wij dringend opzoek naar een allround medewerker.
Ook kunt u mee helpen de nieuwe vestiging van start te laten gaan.
Wij bieden u veel doorgroei mogelijkheden.
Als u interesse heeft in deze job stuur mijn dan een mail.
Met vriendelijk groet,
Dhr. Keeris