Ciao a tutti!
Sinds okt.2010 ben ik woonachtig in Genova, ik ben al een tijd op zoek naar een leuke baan, maar het schiet maar niet op! Ik weet dat t in tijden van de crisis niet makkelijk is, maar ik geef niet op!
Ik ben 25 en ben afgestudeerd aan het mtro in 2008.
Ik heb veel werkervaring in het toerisme… O.a. Receptie hotel, animatie op campings, horeca, dutymanager hotel, Stewardess Transavia, Guest Service attendant in diverse hotels in Nieuw Zeeland en Assistent Chiefstewardess op een 54 meter yacht.
Talen: engels en nederlands (vloeiend) Daarnaast duits en italiaans.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alle tips zijn welkom!!
:dag:
Naomi!
Beste Naomi,
Wij zijn een metaal export bedrijf in Breda en in China en wij willen een vestiging starten in Italië. Voor deze vestiging zijn wij dringend opzoek naar een allround medewerker.
Ook kunt u mee helpen de nieuwe vestiging van start te laten gaan.
Wij bieden u veel doorgroei mogelijkheden.
Als u interesse heeft in deze job stuur mijn dan een mail.
Met vriendelijk groet,
Dhr. Keeris
Beste Naomi,
Wij zijn een metaal export bedrijf in Breda en in China en wij willen een vestiging starten in Italië. Voor deze vestiging zijn wij dringend opzoek naar een allround medewerker.
Ook kunt u mee helpen de nieuwe vestiging van start te laten gaan.
Wij bieden u veel doorgroei mogelijkheden.
Als u interesse heeft in deze job stuur mij dan een mail.
Met vriendelijk groet,
Dhr. Keeris
1 like
geachte meneer keeris
na het lezen van u advertentie zou ik graag met u in contact willen komen .
ik zal mijn eigen even voorstellen mijn naam is geoffrey en 33 jaar en ben hard opzoek naar werk in noord italie
want ik en mijn gezin willen voorgoed in italie wonen .
want mijn vrouw zelf is van italiaanse afkomst en heeft zelf ook familie wonen in la spezia
ik zal even meer vertelen over mezelf momenteel ben ik zzper in nl werkzaam in de bouw als voegafdichter.
ik ben van alle markten thuis noem het maar op en ik heb het al gedaan.
en veel werk ervaring en ben toe aan een nieuwe uitdaging en ik weet van aanpakken.
hopelijk is er een plek voor mij in u nieuwe vesteging in italie .
en ik zou graag mee willen werken met het opstarten van u nieuwe filiaal.
ik geef u ook mijn persoonlijke email adres amiliarotterdam@hotmail.com .
graag hoor ik van u met vriendelijke groet geoffrey heil