Werken zoeken in Italië

Goedendag mensen,

Ik heb al een tijdje de vurige wens voorgoed naar Italië te verkassen. Ik heb door voor mijn huidige werk al een aantal keer, voor langere periodes, in Italië te mogen verblijven en nu dus de wens definitief er te gaan wonen. Bij mijn huidige werk is het helaas niet mogelijk om vanuit Italië te werken en ben ik dus genoodzaakt op zoek te gaan naar een andere baan.
Nu weet ik dat de banen niet voor het oprapen liggen en het een hele klus zal gaan worden. Toch wil ik ervoor gaan onder het mom ‘‘waar een wil is, is een weg’’.

Via internet vindt ik het toch erg lastig om op zoek te gaan naar een baan en heb ik het idee om gewoon voor een maand actief in Italië te gaan zoeken.
Gewapend met mijn CV en goede wil zoveel mogelijk uitzendbureau’s binnen te stappen met de vraag of er iets aansluit op mijn ervaringen. Ik ben daarbij bereid van alles aan te nemen, zolang ik maar een baantje heb. Van daaruit hoop ik weer verder te speuren.

Het gebied waarin ik wil gaan zoeken is in de buurt van Bologna en Toscane.

Zijn er misschien mensen met handige tips, of misschien wel ervaringen waar ik wat aan heb??
Alvast dank!!