Werk Gezocht In Callela!

Misschien zijn de vragen groter dan het aanbod van het werk.

Het lijkt mij ontzettend leuk, om een uitdaging aan te gaan, werken in het buitenland voor een periode van 6 tot 7 weken, van wanneer tot wanneer maakt niet zo heel veel uit (het liefst juli/augustus). Dit wil ik graag omdat het me heel leerzaam lijkt, het een uitdaging is en je bent in een omgeving dat zoveel sfeer heeft dat je het wel kan proeven. Het omgaan met mensen ligt mij erg goed, ik ben sociaal helemaal niet verlegen, kan een aardig einde weg praten in het engels, en heb nog eens ervaring in de horeca ook.

Wat ik zoek is een gezellige tent, bar, café, bar-dancing met een leuk team in Calella. Ik ben een meisje van 19 jaar oud, doe opleiding directie secretaresse en dit lijkt mij een hele uitdaging om te doen. Ben sociaal flexibel, spontaan en op zijn tijd lekker gek ( wat ook moet kunnen lijkt mij). :blink:

Ik weet niet hoe dit allemaal in zijn werk gaat, daarom ben ik opzoek naar tips of mensen die mij verder kunnen helpen hierin. Natuurlijk is het ook mooi meegenomen als je een onderkomen hebt voor die tijd.

En nu maar wachten op een reactie, :stuck_out_tongue:

voor meer vragen over mijn ervaringen, wat ik doe en wie ik ben mail: diggeldiggel@hotmail.com

Met vriendelijke groeten

Sandra van den Broek
Dordrecht