Werken In Spanje

Hans & Grietje Calella (spanje) is weer op zoek naar proppers, bar en keuken personeel voor dit seizoen…!!! (van +/- 2 tot 7 mnd.) leuk loon, contract, verzekering, en huisvesting is ook geregeld !!! mail snel naar personeel@hans-grietje.com of kijk op onze pagina www.hans-grietje.com

Hiii, :stuck_out_tongue:

Ik hoop dat mijn sollicitatie ook nog meeteld nadat jullie deze advertentie hebben geplaatst.(omdat ik natuurlijk te vroeg was…)
In iedergeval heel Veel succes met de selectie en neem ook nog even een kijkje op mijn profiel:www.cu2.nl/shordydirl staat nog wat meer over mezelf op>>ook foto’s!

Groetjes Hester!!! :rolleyes:

[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=gray]
Hallo…
Ik lees net jullie oproepje!! Een goede vriendin en ik hadden deze week een goed gesprek wat ging over de zomer. We wilden graag in het buitenland gaan werken!! Jullie oproepje sprak ons erg aan en het lijkt ons leuk om propper te zijn voor maxiamaal 8 weken of achter de bar te staan!! Wel vroegen we ons af hoeveel we zouden verdienen, wat de werktijden zijn.
Ook ben ikzelf dan nog net geen achttien, op 2 maandjes na. Zij wel…
Afgelopen zomer heb ik ook nog een frikadel bij jullie gegeten! ik weet precies waar het is, ik was namelijk met een vriendin en haar ouders in Spanje voor 2 weken… Het zag er erg gezellig uit!!

Ik hoop wat van jullie te horen!! :slight_smile:
Tot ziens
Groetjes Janneke

Hey Crew van Hans en Grietje,
Ik wil ff kwijt dat jullie een super tof eet en feestcafe zijn!
Ik ben al 2 keer in Calella geweest en dit jaar kom ik ook weer langs.
Iedereen die in Spanje wil gaan werken raad ik Hans en Grietje zeker aan! Gewoon een super gezellige tent en altijd feest!
Groetjes Hannekuhhh :smiley: