Werk gezocht Ierland, Co. Clare

Hallo beste mensen,

In oktober ga ik richting Ierland vertrekken en ik ben dus op zoek naar een baan in Co. Clare. Ik ben zelf afgestudeerd als secretarieel medewerkster en als doktersassistente. In de laatste heb ik 6 maanden ervaring. Verder veel ervaring in de zorg, winkel en achter de kassa. Ik spreek redelijk Engels (zeker een minpunt van mij, maar het is niet iets wat ik niet snel kan leren). Verder spreek ik nog Nederlands, Tsjechisch en Pools.

Indien iemand nog wat weet waar ik aan de slag kan dan graag. Mijn voorkeur gaat naar een NL bedrijf of een bedrijf waar ook NL gesproken wordt aangezien ik ook verder met deze taal wil werken.

Je kan hier even een berichtje achterlaten of mij mailen.

Groeten en alvast bedankt,:dag:
Katerina

[EMAIL=“katerinka45@gmail.com”]katerinka45@gmail.com

Hoi ,

waar ga je jezelf vestigen in Ierland ? Al enig idee ?

Groetjes ,
Stephanie

Hallo Stephanie,

Ik ga in Shannon zelf wonen of in de buurt van Shannon. Enig plekje en leuk om te wonen.

Groeten,
Katerina

Hi Katerina,

Is het je al gelukt om werk te vinden? Dat zal niet erg meevallen op het moment. Veel succes.

Marike

Hoi Kate,
Ik ga er wonen en zoek een paar mensen met wie het leuk en gezellig is om onder 1 mooi dak te leven in het sprookjesland Ierland. Ik heb er al gewoond in 1991-1998. Zeer helaas door omstandigheden weer alles verkocht en terug naar Nederland. Nu heel veel heimwee naar de shannon e.o. Ik heb nog geen specifiek huis op het oog maar wil eerst enige tijd gaan huren. Als je een gezellige en aardige betrouwbare meid bent zouden we samen kunnen gaan kijken waar we het huis gaan huren. Er zijn er genoeg te huur en voor slechts 1000 euro huur je een prachtig huis met fantastische uitzichten. Ik spreek de taal wel vloeiend. Ik ben niet uit op een relatie o.i.d. Gewoon met 1 of meerdere mensen samen genieten van het Ierse buitenleven met een boot op de Shannon.
Laat maar horen of je het wat vindt.
Ik ben geregistreerd mediator in Nederland.
Groetjes,
W. Th. D.