Werk/bijbaan Sint Maarten

Hallo,

begin februari vertrekken mijn vriend en ik naar Sint Maarten voor 6 á 7 maanden. Ik ga daar stage lopen en mijn vriend wil er gaan werken.
Het liefst bij een (Nederlandstalige) duikschool, in de beveiliging of in de horeca.
Heeft iemand tips etc. voor ons?

Ik hoor het graag.
Groetjes Puck

Hi Puck!

voor werk kun je altijd kijken op globalrecourcing.nl. Maar het beste is om ter plaatse in de krant te kijken en ter plekke te solliciteren.

succes! :dag:

Dat in de krant kijken valt wel tegen hier, bovendien als je op zoek bent naar nederlandstalig kan je beter op zoek gaan naar een duikschool op Curacao of bij het Veerse Meer
In de beveiliging 6 dagen a 12 uur en NAF 1200,- jij liever dan ik. Alleen horeca (met engels) is te doen

Ik wil niet pessimistisch klinken maar ik woon ook op SXM samen met mijn vriend. Hij heeft horeca en beveilligingservaring. Echter, hij is al vanaf eind juli op zoek naar een baan wat door de recessie absoluut niet wil lukken. Ik moet hier sowieso blijven tot eind januari 2011 maar het ziet er naar uit dat mijn vriend eerder vertrekt want op deze manier je weken doorkomen is echt niet leuk.
Hopelijk lukt het jouw vriend wel

1 like

Waar twitter wel niet goed voor is!

http://twitter.com/Dominospizzasxm

Dominospizzasxm
Good Morning, We Are Looking For Delivery Experts With A Valid Drivers Liscense, Own Car & Dutch Passport. DM Us For More Information.
about 6 hours ago from web.

Het is misschien goed zoeken, maar werk is te vinden! Succes!
:dag:

Valt pizza bezorgen onder werk dan? Een slecht betaald bijbaantje hooguit

hahah! Ja ik denk echt dat het slim is om bij de restauranten rond te vragen. Beveiliging zou ik hier niet doen, werd al gezegd, betaald slecht en overdag is het behoorlijk warm om in een donker pakje op straat te lopen!

Probeer Pineapple pete’s. Rhino Safari, de restaurantjes aan heel Simpsonbay en road. Maar wat ik van me vrienden hoor die daar nu nog zitten is dat het werk vinden heel erg moeilijk is op het moment!
Mocht ie kunnen duiken en goed met zijn handen zijn kan ik nog even na vragen aan een vriend van me.

Succes met iets vinden op het eiland

Hij kan wel contact opnemen met mij [EMAIL=“info@llink2.com”]info@llink2.com

Groetjes!