Ben net terug van 5 weken vakantie op Sint Maarten… En 5 weken is meer dan genoeg om te vallen voor dit mooie eiland… Zijn er mensen die mij tips kunnen geven over werken op SXM of eventueel adresjes waar gewerkt kan worden?
Heb je niet in de krant gekeken naar vacatures toen je er was ?
Gewoon ook vacatures op het internet zoeken. Maar solliciteren kan traag gaan. Collega van mij heeft maanden geleden gesolliciteerd…ze is al op gesprek geweest…en ze zijn er nog steeds mee bezig. (Ze hopen haar in oktober meer te kunnen zeggen…) (Gaat allemaal niet zo snel).
Op SXM gaan veel banen ook via via, de juiste mensen kennen etc. die je aan een baan helpen.
Vriendin van mij heeft er 3 jaar gewerkt en dat baantje was via via geregeld.
Gewoon goed zoeken, zelf er achteraan zitten en anders nog een keer er naar toe gaan (veel connecten) dan gaat het je vast lukken ! Succes
Ik wil graag voor een bepaalde tijd om Sint Maarten werken, bijvoorbeeld in de horeca of het toerisme. Ik heb internet afgestruind, maar kan niet echt concrete informatie vinden.
Is het makkelijk om een baanthe in de horeca te vinden? En is het zo bij werken in hotels dat er dan ook vaak accomodatie beschikbaar is voor medewerkers?