Nee, WereldWijzer.
Overigens zie ik dat de site vaak blijft steken op Ajax.GoogleAPIs.com
Omdat mijn computerkennis niet uitgebreid is, dacht ik dat aan mijn computer ligt, en ik heb alles “weg gegooid” wat voor mij van geen interesse meer was…
De iPhone app van Wereldwijzer werkt zelfs helemaal niet. Na enige tijd opstartscherm klapt ie eruit :mad:
Awel, 3Rwin, dit is een van de dingen die me doen “going out of my mind”, letterlijk en figuurlijk, or “insane”, kortom…
Hier ook ontzettend langzaam. Kan tijdens het wachten op de volgende pagina koffie gaan zetten… :mad:
Voor de zekerheid een PB naar Jeroen gestuurd, aangezien hij hier nog niet heeft gereageerd…
Vannacht is het erger als ooit voor mijn gevoel…
Laden duurt bijna een minuut, terug naar de inbelmodem-snelheid! ![]()
Het is drama de laatste dagen…in mijn kamer op laptop kom ik helemaal niet meer op WW (deze pagina kan niet worden weergegeven), hier op werk is WW verschrikkelijk traag…
Haha… ja, nadat die app er twee keer achter elkaar uitklapt kan je me op enige afstand wel horen vloeken ja!
Maar boys and girls, zo te zien is de ontstoppingsdienst langs geweest en is het probleem weer opgelost! Hier doet ie het weer zoals vanouds.
Jeroen, kan je voor de zekerheid op kantoor nog even doortrekken zodat ie echt weg is!? lol2
Dacht dat het aan t netwerk hier in t hotel lag. Maar idd alles werkt weer naar behoren.
Kan ik op afstand toch weer alles volgen ![]()
…en een sigaret, want anders smaakt mijn koffie niet !!!
Ik ben pas wakker maar eerst heb ik een mail verstuurd en…surprise, surprise!..het gaat wel !!!
Goed nieuws, we kunnen opnieuw werken! YYYYYYEEEESSSS!
Groetjes
Sopirla>>>
Er was iets met een dns probleem bij de hoster. Ik had 'm er gisteravond op gewezen, maar helaas was ie vergeten nog 1 knoppie in te drukken, waardoor het probleem vannacht (NL tijd :D) nog niet verholpen was.
Loopt nu weer als een zonnetje ![]()
Bedankt, Jeroen ! Je “titel” heb je niet voor niets gekregen en we zijn blij dat je bestaat.:chin:
Groetjes
Sopirla>>>
PS Het gaat inderdaad als een :zon02:
Stukken vlotter, bedankt! ![]()
Fijn dat het opgelost is ![]()
hier (Brazil) is NIKS opgelost
het wachten blijft duren …
op deze manier kan ik zelfs onmogelijk moderator werk doen hoor Jeroen !
dank bij voorbaat om je systeem toch nog eens grondig na te zien
…nog altijd niks?
Mijn PC was bijna op straat; als ik wil werken en dit stomme machine heeft pretenties, dan vlieg ze door de raam, zoveel geduld heb ik niet; deze keer was waarschijnlijk de server van onze WW, maar anders zijn de idioten van “Scarlet”, onze provider en ik eis dat mijn PC moet werken zoals het hoort; ze vragen p…me bijna 60 euro per maand die ik, als brave burger, ook betaal !
Ja, ik ben nog steeds op oorlogspad omwille van een mail, op WW…ik ga me calmeren met een koude pint…
Groetjes
Sopirla>>>
Dat is vreemd…wat nu veranderd is is dat Google wordt gebruikt als dns server. En dat zou toch wereldwijd moeten werken…