Wereldwijzer Spanje Tips

Wat is jouw ultieme Spanje tip? Plaats 'm hieronder!

1 like

[quote="“Redactie, post:1, topic:84940"”]

[/quote]

De Alpujarras met Granada:kus:

Michiel

Hallo,

Mijn ultieme Spanje tip is zonder twijfel Barcelona!
Ik zit hier nu zelf een tijdje en deze stad heeft het allemaal!
Denk aan de bijzondere architectuur (Antonío Gaudi), rustgevende parken, mooie stranden, heerlijke tapas restaurantjes, een spetterend uitgaansleven en heel veel culturele bezienswaardigheden; Sagrada Família, Arc de Triompf, de bergen in Montjuïc en nog zo veel meer!
Het is echt te veel om op te noemen, deze Catalaanse Hoofdstad is zeker een bezoekje waard!
Als je meer wil weten over Barcelona neem dan een kijkje op onze blog, je mag me natuurlijk ook altijd vragen stellen!

OHCarlos
(Oh-Barcelona)

[quote="“Redactie, post:1, topic:84940"”]

[/quote]

Indien je van een beetje rust wilt genieten is Mijas uw logeeradres. En als je Torremolinos of Marbella bezoeken wilt, ben je er zo met de bus. Er enkele dagen doorbrengen is dus de moeite waard

Hallo,
Wij zijn regelmatig te vinden in campo-amor, dat is in het uiterste puntje van de Costa Blanca. De lucht is daar zuiver en door de zoutpannen bevat het jodium wat weer een aanmerkelijke verlichting is voor onze gewrichten. Bovendien is het aangrenzende woestijngebied fantastisch mooi en ongerept en zijn er authentieke steden rondom te bezoeken. ( Murcia, Elche, Cartagena, Alicante)De volgende keer gaan we van hieruit 'n paar dagen Granada bezoeken. Ook heel bijzonder!!

Voor mensen die de inspanning van enkele kilometers te wandelen niet ontzien , is de kust oostelijk van Almeria , vanaf Gabo de Gata een ware ontdekking . Volop genieten van vormen en kleuren langs avontuurlijke paadjes . Ik probeer enkele foto’s op de website te plaatsen .
groeten Roosd

Dat zal ik zeker doen als je de foto’s opstuurt. Ik ben namelijk weg van Spanje.

een 20 tal foto’s staan al bij de fotoalbums. veel plezier
roosd

Ben het met roosd eens, gabo de gata is prachtig!
Ben er al meerdere keren geweest en steeds zie je weer iets anders. Roosd woon je er dichtbij? Ik helaas niet, zo´n 95 km…

Ik wou dat ik ook zo dicht in de buurt woonde … mijn woonplaats in België is 2.157km er vandaan . Maar ik kom er zeker weten terug genieten !
vriendelijke groeten Roos