Wereldwijzer.nl naar nieuwe server! *updated*

Vanavond laat zullen we www.wereldwijzer.nl overzetten op een nieuwe webserver. Met de nieuwe server moeten we de groei voorlopig weer aan kunnen :smile:

Door de overzetting kan het zijn dat er morgen een aantal zaken niet helemaal goed werken. Graag uw geduld daarvoor. Binnen afzienbare tijd na de overzetting zullen ook vbplaza en de arcade weer in werking worden gesteld :beef:

Met vriendelijke groet,

De Redactie van Wereldwijzer.nl

Jeeeeeeeh hoera!!! Klinkt goed! Ben erg benieuwd!

Liefs,
Carolina

Het is zover, we zitten op de nieuwe server. Het heeft wat voorbereiding gekost en er staat nog wat kleine dingetjes niet goed, maar in principe gaat alles naar verwachting.

En…de Arcade werkt weer! Bekijk de spelletjes op www.wereldwijzer.nl/arcade.php !

Ah, met deze link lukt het wel… Dus in het café staat de link niet goed…
Moet mét die .php zijn (http://www.wereldwijzer.nl/arcade.php)

Toppie!

Hoe kunnen we de arcade gemakkelijk vinden in de menubalken?!
Daar staat ie nog niet tussen, wel?!

De link in het reiscafe topic klopte inderdaad niet, is nu veranderd :slight_smile:

Er komt nog een link in de header, moet ik nog even met Xander overleggen (onze layout baas :D)

Okay! Perfect! Lijkt me wel handig ja, een link in de header! :wink:

Jeeeeeeeh cool! vbplaza is back! Het enige dat ik eigenlijk jammer vind is dat als je bijv. je naam verandert, dat je niet eerst kan kijken hoe het wordt, maar dat het meteen gedaan wordt. Wellicht kan dat veranderd worden…

Liefs,
Carolina

Dat vind ik inderdaad ook een nadeel. Wij kunnen dat echter niet veranderen (het is een niet door ons ontworpen uitbreiding op het forum). Het is dus soms een beetje gokken met de kleuren. Er komt nog wel een soort van uitleg aan wat er allemaal mogelijk is.

Dat zou al handig zijn, gewoon een vaste lijst waar je alle soorten veranderingen kan zien. Dat moet toch realiseerbaar zijn?! Of niet?

Oh, enne… Klopt het dat er nog geen link naar de Arcade in de menubalken staat? Of ben ik nu heel scheel???

Moet nu dus via de link hier… Ook een beetje vervelend!

En tot slot, die automatische PB’tje dat je highscore verslagen is, die hoeven ook niet hoor! :wink: :stuck_out_tongue: