Wereldreis Willem - Uganda, Rwanda, Burundi, Zambia en Zimbabwe

Hoi allen,

Aan het einde van de zomer begint mijn wereldreis. Ik ga o.a. naar Uganda, Rwanda, Burundi, Zambia en Zimbabwe. Ik zou graag wat tips willen wat betreft dingen die je gezien moet hebben, rustige plekjes en het OV. Ik ga alleen en ben niet van plan een auto te huren. Ik wil zoveel mogelijk kosten drukken. Dus veel met bus-trein reizen.

Ik ben al veel in safari parken geweest. Hierdoor hoef ik niet meer naar de big 5.

Ook zou het fijn zijn als iemand weet hoe lang je ongeveer nodig hebt in de boven genoemde landen. Hoe lang heb je nodig om alles te zien?

Dank alvast voor de tips!

hallo Willem,

Toffe trip!
Ik en mijn vriend zijn op reis door Afrika met onze wagen, momenteel in Uganda en tegen begin oktober komen we aan in Zuid-Afrika.
We zijn volop bezig om onze website te up daten, dus mocht je info willen neem gerust een kijkje op onze website onder ‘Traveller’ (maar geef me nog een weekje om dit up te daten).
Mocht je meer vragen hebben, contacteer ons dan gerust.

Groetjes,
Eef en Dries

Neem gerust een kijkje op http://www.waarisworteltje.be (helaas nog niet helemaal up to date)
Of volg ons op Facebook Redirecting...

Hoi Willem,

Leuke plannen! Net als Eef en Dries bevinden mijn man en ik zich ruim een half jaar op het Afrikaanse continent met onze eigen auto. Wellicht kun je van onze site nog wat tips halen. We hebben een document gemaakt waarin onze overnachtingsplaatsen staan incl kosten en we gaan het nog aanvullen met info over visa en dergelijke. Veel plezier met de voorbereiding!!

Maaike en Eelke

www.hetgeleslakkenhuis.nl

Hallo Maaike en Eelke,

Ik wou net even het bestand downloaden, maar mijn computer kan het niet lezen.
In wat is het gemaakt?
Waar zitten jullie ondertussen?
Wij in Uganda!

Groetjes,
Eef en Dries