Als ik uit Afrika kom (dat is deel één van de reis, ik vlieg vanaf Kaapstad naar Buenos-Aires) dan ben ik voor het eerst in Zuid-Amerika. Het eerste land wat ik dus aandoe is Argentinië. Graag zou ik wat leuke hostels weten (door het hele land heen). Ook dingen die ik niet mag missen. Ik zit niet zozeer aan een tijd vast dus heb alle tijd om het land te verkennen. Ik wil eerst naar het zuiden om daar dan de grens over te gaan richting Chili.
Hahaha wat een boel vragen! Niet dat ik niet wil antwoorden, maar misschien kun je eerst even de zoekfunctie gebruiken hier, of voor goede hostels op tripadvisor kijken. e zijn nl zoveel bezienswaardigheden in Argentina, zoals Buenos Aires, de bekende plaatsen bv Puerto Madryn, Bariloche, El Calafate, Ushuaia, Salta, Jujuy, Mendoza, Iguazu…
Als je die nu eerst even googeld en dan met je vragen komt, dan zijn die vragen wat gerichter denk ik…
OV is perfect, kijk hierboven ook voor de speciale topic.
er zijn veel vliegverbindingen, maar er wordt heel veel met de bus gedaan. Als je de duurste klasse boekt, bv cama suite, dan heb je een comleet bed met eten, video’s etc.
Voor tickets kijk op plataforma10
je wilt eerst naar het zuiden, maar je komt binnen via Buenos Aires, vergeet dat niet!
Succes en we horen het wel!
Ik wil zeg maar het land van het noorden naar het zuiden bezoeken vandaar dat ik dat zo zei. Natuurlijk ga ik dan ook naar oost/west. Vliegen wil ik zo min mogelijk doen omdat dat, vind ik, toch een stuk belevenis weg neemt. En duurder is.