Hallo iedereen,
Ik ben een 32-jarige knul, die zijn kans schoon ziet om rond januari 2008 voor langere tijd te vertrekken naar verre oorden. Dit is voorlopig mijn plan:
- Eerst een maand of twee door Europa toeren met eigen auto (een busje)
- Dan met de een express trein, dwars door Azië, naar het zuidoosten.
- Waar ik dan weer een aantal maanden door diverse landen zou willen reizen.
- Daarna zou ik over willen steken naar Australië (autootje aanschaffen…?) om daar een maand of twee te zijn.
- En vervolgens nog een paar maanden door Zuid-Amerika reizen.
Een plan is maar een plan. Het belangrijkste wordt het reizen op zich en niet de bestemming. Niets moeten, geen verplichtingen en zien waar de reis je brengt lijkt me het mooiste.
De tijd die ik weg wil blijven staat nog niet vast, maar wil ik wel vast hebben staan, voordat ik vertrek. Dus toch nog verplichtingen…! Ik denk momenteel aan 8 tot 12 maanden. Ooit zal er toch weer gewerkt moeten worden, tenslotte.
Omdat ik toch wel op zie tegen het alleen reizen, ben ik op zoek naar mensen met vergelijkbare plannen of mensen die het bovenstaande, net als ik, een geweldig plan vinden.
Ik houd van cultuur, natuur en mensen.
Ik ben meestal rustig, breed geïnteresseerd, ruimdenkend en vrij sociaal ingesteld.
Maar een weekje relaxen of een paar avonden feesten is ook zeker nog aan me besteedt.
Op dit moment ben ik nog bereidt mijn plannen (deels) aan te passen aan potentiële medereizigers. Pas in/vanaf oktober hoop ik concreet plannen te maken, dus tot die tijd staan alle opties nog open.
Interesse? Reageer dan via [EMAIL=“wannatravelth@planet.nl”]wannatravelth@planet.nl
VERDER BEN IK VAN PLAN OM IN SEPTEMBER A.S. vast als voorproefje vier weken door Europa te toeren, wederom met eigen busje.
Hierbij denk ik aan een combi van kamperen en (goedkopere) hostels in nader te bepalen landen. Dit nader bepalen doe ik natuurlijk in overleg met jou en daarvoor hebben we nog een week of vier a vijf de tijd.
Heb je tijd, zin, wellicht een goed plan?, reageer dan via eerder genoemd mailadres.
Misschien tot ziens!
RV