Wereldreis tegen de klok in

Hoi, ik ben nog steeds niet uit de route die iwe gaan maken om de wereld maar nu heb ik het volgende idee om van nederland naar noord amerika naar midden en dan zuidamerika, van zuid amerika naar nieuw zeeland en australie en van australie naar zuid afrika. Misschien heeft er iemand ervaring, commentaar en of ideeen die me verder kunnen helpen…
groeten!!

Zo dat wordt een dure reis! En flink sparen dus.

Lees eens mijn gratis reistips, daarin staan een hoop aanknopingspunten. En ga eens naar een Joho-winkel of een grote boekhandel en koop een speciaal boek over hoe je een lange reis / wereldreis voorbereidt en waar je dan allemaal aan moet denken. Er zijn gewoon hele boeken met stappenplannen en checklists over.
Kortom nog een hele hoop inlezen en voorbereiden! Succes!

Hallo,

Hoe lang wil je gaan en via internet zoeken welke plaatsen wil je aandoen. Je kunt via verschillende sites veel vinden van mensen die al op reis zijn geweest en waar ze geweest zijn. Verder onderzoeken wat voor soort vliegtickets voor jou het meest interessant zijn.
Ik weet wel dat alles plannen nooit zin heeft omdat het toch niet altijd loopt zoals je wilt.